در راستای آشنايي كاربران با سامانه هاي ارتباطي و عملكردي شباب ، كارگاه آموزشي شباب به همت معاونت فاوای سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۹۴۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول فاوا سپاه خوی در جمع کاربران شباب رده های سپاه این شهرستان با این عنوان که صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از اصلیترین وظایف ماست خاطر نشان کرد:شما به عنوان فعالان عرصه مجازی باید باغوغای فرهنگی در این بعد این انقلاب مجازی را به دنیا گسترش دهید.

سروان پاسدار توحید میدانلو شباب محیطی امن، پاک و سریع است که به راحتی پایین‌ترین رده بسیج را به سازمان بسیج مستضعفین متصل می‌کند و پاسخگوی تمام نیازمندی‌های کاربران در زمینه‌های علمی،‌ فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و … است.

مسئول شباب سپاه خوی نیز در ادامه با این عنوان که هدف از برگزاری این کارگاه را فزایش توانمندی و ارتقاء سطح دانش و آگاهی کاربران شباب برای استفاده هر چه بهتر از زیرساخت شبکه شباب عنوان و افزود: فضای مجازی از زندگی روزمره انسان فراتر شده و ما باید در این زمینه علم ودانش خود را ارتقاء بخشیم.

گفتنی است که در این جلسه کاربران كاربران شباب حوزه ها و پايگاه هاي تابعه با زيرساخت شباب و سامانه هاي سايت عملكردي،تغییر هدر، شعار سال و شهدای شاخص و... آشنا شدند و هرکدام سایتهای عملکردی خود را بروز و تغییرات لازم را پیاده کردند

ارسال نظرات