یادواره شهدای گمنام شهرستان ارزوئیه با عنوان"مهمانی لاله های گمنام ولایت"،در حسینه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه، برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۹۹۹۲۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان؛یادواره شهدای گمنام شهرستان ارزوئیه با حضورباشکوه مردم این شهرستان برگزارشد.
 

امام جمعه ارزوئیه دراین یادواره ابراز داشت:  آرامش امروز را به برکت خون شهدا داریم و اثرگزاری شهدا را به واسطه بصیرت،دیانت و اهل خدمت بودن آن هاست
 
یادواره آسمانی ها در شهرستان ارزوئیه برگزارشد 
حجت الاسلام نصرالله پورافزود: بصیرت شهدا را در همه عرصه ها می توان دید و به واسطه این بصیرت،باطن عالم  را دیدند و به این مقام رسیدند که خداوند نور باطن و بصیرت را در دل هایشان قرار داد و چشمه های معنوی عالم باطن را برایشان جاری گرداند تا در فضای ملکوتی جبهه ها افسران خط مقدم باشند.
ایشان دیانت شهدا را در این موضوع دانستند که خط فکریشان و مبنای عملشان ولایت فقیه است و دلداده هیچ خط و جناحی نبودند و رفتارهایشان را با خط کش دین می سنجیدند، چرا که مسیر عاقبت بخیری را در اطاعت از امام زمان خود می دانستند و در این امر هم سربلند بیرون آمدند.
امام جمعه ارزوئیه خاطرنشان کرد:اهل خدمت بون شهدا و برای خدا کار کردن آن ها،باید سرلوحه تمام مسئولین قرار بگیرد.


سرگرد پاسدار،رضا اسماعیل کاخ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان نیز یادوخاطره شهدای غواص را  گرامی داشتندوافزوند:این شهدا جایگاه بسیار والایی دارند،  و  حضورشان  مایه افتخار و برکت شهر هست.
وی درپایان این ابیات را سرودند:
ای آسمانیان که زمین جایتان نبود
مانده است خاطرات شما لای دفترم

باشد حرام شیر حلالی که خورده ام
روزی اگر ز خون شما ساده بگذرم....
ارسال نظرات