در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ابرکوه:
با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان ابرکوه مراسم تکریم و معارفه مسئولان دفتر ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد
کد خبر: ۸۸۹۹۸۹۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مراسم تکریم و معارفه نمایندگان ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با حضور "حجت‌الاسلام علی گندمی مالمیری" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد و پرسنل ناحیه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام گندمی ضمن تقدیر از پرسنل ناحیه ابرکوه و فرماندهی محترم از تلاشهای چند ساله حجت الاسلام تقدسی در شهرستان ابرکوه تقدیر و تشکر نمود و حجت الاسلام حسن سالاری را بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه معرفی نمود.

در این آیین "علی فاتحی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه نیز از زحمت چندین ساله حجت الاسلام تقدسی نماینده سابق ولی فقیه در ناحیه ابرکوه تقدیر کرد و برای حجت الاسلام حسن سالاری نماینده جدید ولی فقیه در ناحیه آرزوی موفقیت روز افزون از خداوند مننان خواستار شد.

همچنین در حاشیه این مراسم از دو کتاب نمی از ایثار و شلیک نرم اثر محمد رضا بابایی ابرقویی نویسنده ابرکوهی، رونمایی شد.

گفتنی است امام جمعه موقت، جانشین فرماندهی انتظامی ابراهیمی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج ، حاتمی شهردار ابرکوه و جمعی از مسئولین در این مراسم حضور داشتند.


ارسال نظرات