مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان زکات علم دانشجویان را خدمت به مردم دانست و گفت: خدا لعنت کند کسانی را که از شما مردم نجیب غافل شده‌اند؛ عده‌ای سر سفره انقلاب نشستند و شکمهای خود را پر کردند اما به صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردم توجه نکردند.
کد خبر: ۸۸۹۹۸۸۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از سیستان و بلوچستان، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان گفت: حضور دانشجویان جهادگر در میان مردم مانند اقیانوسی جریان دارد و مردم از این فضا بهره می‌برند.
 
وی کار جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد زاهدان را بی‌نظیر خواند و اظهار داشت: اردوهای جهادی عرصه‌ای است که دانشجویان جهادگر، تفریح خود را خدمت به مردم تلقی می‌کنند؛ برخی انسانها دنیا را بدون خدا و تنها برای خوش گذراندن می‌بینند و عده‌ای گمان می‌کنند که دنیا مکانی برای خدمت به مردم است؛ عده دیگری نیز در دنیا تنها به عبادت می‌پردازند اما بهره‌ای از دنیا و آخرت خود نمی‌برند؛ دسته آخر عبادت و خدمت را در دنیا سرلوحه قرار داده و آخرت خود را آباد می‌کنند.
 
کیخا زکات علم دانشجویان را خدمت به مردم دانست و عنوان کرد: خدا لعنت کند کسانی را که از شما مردم نجیب غافل شده‌اند؛ عده‌ای سر سفره انقلاب نشستند و شکمهای خود را پر کردند اما به صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردم توجه نکردند.
 
وی ادامه داد: دانشجویان جهادگر گوش شنوای شما و زبان فریاد شما به مسئولین خواهند بود؛ این امر توفیق می‌خواهد که مشکلات مردم را استخراج کنند و به مسئولان برسانند؛ در حالی که ثروت و قدرت سبب شده شما را فراموش کنند.
 
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان خطاب به مسئولان گفت: اگر شما شعار می‌دهید که به مردم خدمت می‌کنید ما اعلام می‌کنیم سالها است که در حال نوکری برای مردم هستیم.
 
وی با اشاره به محورهای خدمت در این اردوی جهادی ابراز داشت: اشتغال، کار فرهنگی و کار آموزشی در این منطقه و اردو اولویت دارد؛ شما نیز دانشجویان را فرزند خود بدانید و به آنان کمک کنید.
 
کیخا با تأکید بر اینکه خدمت به شیعه و سنی برای دانشجویان جهادگر تفاوتی ندارد بیان کرد: در روستای تیسروک شهرستان نیکشهر، مولوی اهل سنت با دیدن ما اشک ریخت و گفت در مدت 20 سال سکونت من در این روستا حتی یک مسئول را هم ندیدیم؛ این جای تأسف فراوان دارد.
ارسال نظرات