مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان عنوان کرد :به زودی گروه های جهادی خدمت رسانی به حاشیه شهرهای کرمان ،کهنوج و بم را آغاز خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۹۹۸۸۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
ناصربهروز طی سفر به شهرستان ریگان درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج  با اشاره به اینکه گروه های جهادی در بحث حاشیه شهرها ورود پیدا کرده اند،گفت:به زودی گروه های جهادی خدمت رسانی به حاشیه شهرهای کرمان ،کهنوج و بم را آغاز خواهند کرد.
 
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان با بیان اینکه ذات بسیج خدمت رسانی به مردم است ،اظهار داشت: بسیج دانشجویی استان کرمان یکی از مجموعه های بزرگ در کشور هست که بیشترین حجم اردوهای جهادی را در کشور برگزار می کند.

 نگاه اردوهای جهادی نگاه فرهنگی، رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی است
ناصربهروز با اشاره به اینکه بیشترین حجم اردوهای جهادی در تابستان برگزار می شود،ادامه داد:رویکرد ما بیشتر در حوزه های  رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی و در راستای توانمند سازی مردم بوده است.

 

وی با بیان اینکه کارهای خوبی  در حوزه عمرانی صورت گرفت است ،افزود:  پیش بینی می شود  تا پایان تابستان امسال بیش از چهارهزار و پانصد نفر دانشجو به اردوهای جهادی اعزام شوند.

 

بهروز در ادامه اشاره داشت به همکاری بسیج دانشجویی با بنیاد برکت و خاطر نشان کرد: پروژه هایی را از جمله ساخت مدارس، تعمیر مدارس، طرح های آبرسانی به روستاها و تکمیل مساجد را با همکاری بنیاد برکت در حال انجام است.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان تصریح کرد:چهار تیم متخصص پزشکی از دانشگاه های علوم پزشکی جیرفت، رفسنجان، کرمان و بم در مناطق محروم فعالیت می کنند.

 

ناصر بهروز با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی ما در حوزه های فرهنگی و آموزشی است،افزود:بیش از هفتاد استعداد برتر مناطق محروم را شناسایی و تحت پوشش و حمایت قرار داریم و بیشترین اردوهای جهادی در شرق و جنوب استان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد:۱۱۲ مرکز آموزش عالی گروه جهادی دارند و حتی مناطق محروم با کمترین ظرفیت دانشجو هم گروه جهادی دارد .

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان با اشاره به اینکه عقب ماندگی ها و مشکلات مردم در این سال ها زیاد بوده است،اظهار داشت: مسئولین با روحیه جهادی و نگاه خدمت به مردم تلاش کنند.اگر این نگاه خدمت به مردم در مشکلات مردم نهادینه شود قطعا مشکلات را با کمترین امکانات و بهترین بازده می توان انجام داد.

 

بهروز با بیان اینکه نگاه اردوهای جهادی نگاه فرهنگی، رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی است ،عنوان کرد: به فضل خدا این چهار هزار و پانصد نفر دانشجو را در بحث اردوهای جهادی به ده هزار نفر تا پایان سال ۹۶ فزایش خواهیم داد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان در پایان با اشاره به اینکه گروه های جهادی در بحث حاشیه شهرها ورود پیدا کرده اند،بیان داشت:به زودی گروه های جهادی خدمت رسانی به حاشیه شهرهای کرمان ،کهنوج و بم را آغاز خواهند کرد.
ارسال نظرات