خبرهای داغ:
پنجمین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان برخوار با حضور مسئولین، رؤسا، اعضای شوراهای اقشار و کارگروههای تخصصی مجمع بسیج شهرستان و جمعی از آزادگان، رزمندگان و خانواده شهداء و امت حزب ا... در تالار لقمان حکیم دولت آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۸۷۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛سرهنگ پاسدار محمد شفیعی نایب رییس اول مجمع بسیج شهرستان برخوار گفت: مجامع بسیج باید حضور فعال فکری، علمی و عملی در عرصه مشارکت خدمات اجتماعی داشته باشند و در پنجمین مجمع طرح های اقتصاد مقاومتی و تحکیم بنیان خانواده در دستور کار می باشد.
سرهنگ بسیجی علی رجبی رییس مجمع با بیان اهداف مجمع افزود: ساختار، اهداف، وظایف و رسالت امروز بسیجیان باید در عرصه جنگ نرم و خدمت به امت حزب ا... باشد و روند اجرایی کارگروهها و شوراهای اقشار را تشریح نمود.
در ادامه برادر جانباز سرهنگ بسیجی اسماعیل شریفیان بیان نمود: کارهای فکری و گروهی باید در بسیج افزایش یابد و طرح هایی باید ارائه شود که نیاز جامعه باشد.
در این مجمع دو طرح اقتصاد مقاومتی(همه با هم برای محرومین) و امور اجتماعی(سفیران خانواده آسمانی) توسط دبیران کارگروههای اجتماعی مطرح و نظرات موافق و مخالف ایراد و به ابهامات پاسخ و به آرا عمومی حاضران مجمع گذاشته و با حداکثر رای تصویب و به عنوان سند اجلاس آماده ارائه و پیشنهاد به مسئولین شهری و استان شد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها