مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: خبرنگاران سربازان فعال جبهه فرهنگی جریان ساز بزرگ جامعه و وجدان بیدار جامعه هستند
کد خبر: ۸۸۹۹۸۵۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "سیدصادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در همایش بزرگداشت روز خبرنگار در ایلام، خبرنگاران را وجدان بیدار جامعه توصیف کرد و گفت:224 شهید،50 جانباز و 12 آزاده آمار افتخارآفرین سرداران جبهه فرهنگی درصحنه جهاد دفاع مقدس است.
وی بابیان اینکه امروز خبرنگاران وظیفه سنگینی بر عهده‌دارند، ابراز کرد: خبرنگاران برای ماندن حقیقت واقعیت وجود خود را تقدیم کردند و روایان صادق و شجاع و سربازانی بودند که سلاح آنان قلم و دوربین و میکروفون بوده است و برای منعکس کردن ایثار رزمندگان از سنگر نفسانی خود گذشتند و به اوج انسانیت رسیدند.
حسینی ابراز کرد: اهمیت قلم در قرآن کریم آورده شده است، ابراز کرد: قلم از گذشته دور ابزاری برای انتقال مفاهیم و احساسات و ارتباط نوع بشر بوده است و ما امروز با همین ابزار، فرهنگ گذشته های دور، قدرت آن زمان را دریافت می‌کنیم و ابزار و امکانات امروز هنرنمایی شما را ثبت و ضبط خواهد کرد و به آیندگان انتقال می‌دهد.
وی گفت: خبرنگاران پیشتازان عرصه استفاده از قلم و بیان روان هستند، مفاهیم را به جامعه منتقل می‌کنند، واقعیت‌ها را منعکس و جایگاه بسیار برجسته و شان عظیمی دارند، خبرنگار مو من و متعهد با آگاهی از مسئولیت سنگین باید پایبند به ارزشهای انقلاب اسلامی و گنجینه مهم دفاع مقدس باشند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، افزود: سرعت، دقت، صحت و سلامت و امانت در انتقال رویدادها بسیار ارزشمند است، در برابر جنگ روانی دشمن که امروز با بنگاهای خبرپراکنی، همجمه های از مطالب را به سمت جامعه سوق می‌دهند تا بر جامعه ما اثرگذار باشند نقش مهمی دارند.
حسینی بیان کرد: خبرنگاران سربازان فعال جبهه فرهنگی جریان ساز بزرگ جامعه و وجدان بیدار جامعه هستند و مطالبه گران عرصه فرهنگی زبان گویای مردم در برابر مسئولان هستند و از حقوق افراد جامعه به‌خوبی دفاع می‌کنند و پلی بین مردم و مسئولان هستند و می‌توانند نقش‌آفرین باشد و از طرفی انتقال‌دهنده دستاوردهای نظام به مردم هستند.
وی با اشاره به اینکه کار خبرنگاران به‌مثابه شلیک موشک‌هایی به سینه دشمن است، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در مقابل اراده سخت و پولادین جبهه فرهنگی سر تسلیم فرود آورده‌اند و شما پیروز این میدان هستید به شرطی که تعهدمان را در مقابل این دشمن بیش از گذشته قوی‌تر نمائیم.
گفتنی است، در پایان این مراسم از پیشکسوتان عرصه خبرنگاری استان با حضور مسئولان تجلیل شد.

ارسال نظرات