خبرهای داغ:

اعلام اسامی بانوان برتر مسابقات تکواندو قهرمانی برخوار

نفرات برتر مسابقات تکواندو قهرمانی شهرستان برخوار در بخش بانوان معرفی شدند.
کد خبر: ۸۸۹۹۸۴۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ نفرات برتر مسابقات تکواندو قهرمانی شهرستان برخوار در بخش بانوان معرفی شدند.

مسابقات تکواندو قهرمانی شهرستان برخوار با شرکت تیم هایی از شهرهای دولت آباد، دستگرد، اصفهان، خورزوق و شاهین شهر در بخش بانوان و رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

این مسابقات به میزبانی هیات تکواندو شهرستان برخوار در ورزشگاه تختی دولت آباد برگزار شد و در پایان نفرات برتر این مسابقات شناخته شدند که اسامی مدال اوران شهرستان برخوار به شرح زیر است:

مینا پور فرزاد و فاطمه ربیع از دولت آباد، نازنین شریفیان و فاطمه معمار از دستگرد و ستایش مرادی از شهر خورزوق مقام اول، مژگان فواکهی، عطیه محقق و عاطفه خسروی از دولت آباد، سارا مودت و ریحانه طاهری از دستگرد، فاطمه ابوطالبی، فاطمه آقاتقی، نگین غلامی، نرگس طاهری، فاطمه اورنگی، آیدا طوبی، ثمین شیخی، نسترن اسکندری، شکوفه سادات هاشمیان نژاد و شکیبا هاشمیان نژاد از خورزوق مقام دوم را به دست آوردند.

لیلا داوری، مهدیه محمدی و تینا زارع از دولت آباد، فاطمه شاهسوندی، کوثر عظیمی، یاسمن احمدیان و فاطمه زهرا رمضانی از دستگرد و مرضیه بهمنی، مهدیه یوسفی، نیایش صفایی، ستایش صفایی و مبینا سعیدی از شهر خورزوق نیز موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شدند.

قبولی تکواندوکاران برخوار در آزمون ارتقا درجه کمربند

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو شهرستان برخوار، آزمون دوره ۲۳۹ روز جمعه در سالن شهید قوچانی اصفهان برگزار شد که در این آزمون چهار تن از ورزشکاران شهرستان برخوار؛ حسام الله دادی و علیرضا میرزاخانی و طاها چیت ساز به دان دو و سعید احمدشاهی به کمربند قرمز ارتقاء درجه دادند.

قضاوت مسابقات کشوری توسط داور برخواری

حسین ملکیان داور ورزشی از شهرستان برخوار، در مسابقات قهرمانی والیبال دانش آموزان کشور که در شهر شیراز برگزار شد، به داوری این مسابقات و همچنین مرحله فینال این دوره از مسابقات فینال پرداخت.

ارسال نظرات