خبرهای داغ:

تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

آئین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ظهر امروز با حضور سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، مدیرکل آموزش و پروش، رئیس کمیته امداد امام خمینی، مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسؤولان برگزار شد، در این مراسم از برگزیدگان در بخش‌های مختلف تقدیر شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۸۴۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ آئین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ظهر امروز با حضور سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، مدیرکل آموزش و پروش، رئیس کمیته امداد امام خمینی، مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسؤولان برگزار شد، در این مراسم از برگزیدگان در بخش‌های مختلف تقدیر شد.
برگزیده‌ها:

*  از کتابخانه فرهیختگان از شهرستان لنجان به عنوان کتابخانه برتر استان اصفهان تقدیر شد.

*  اداره‌کل زندان‌های استان اصفهان، سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان و اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان به عنوان مشارکت کنندگان نمونه در این جشنواره معرفی شدند.

* در بخش کتابداران برتر از فائزه ارشدی‌پناه از آران و بیدگل، سمیر اسلامی از اصفهان و مریم عربیان از کاشان تجلیل شد.

* در بخش نوجوانان لوح سپاس و هدیه به اطهر صفایی از مبارکه، امیرعباس فرجی از بوئین و میاندشت و ریحانه صالحی از نجف‌آباد تعلق گرفت.

* در بخش کودک ستاره مختاری از لنجان، فاطمه‌زهرا اطرشی از شهرضا، آلا ابراهیم‌زاده از نجف‌آباد، کیمیا سعیدی از برخوار، مصطفی عباسی از چادگان و امیرهوشنگ یزدان‌مهر از کاشان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار