خبرهای داغ:
فرماندار برخوار:

مطبوعات و رسانه های برخوار دو حوزه زنان و جوانان را مورد توجه قرار دهند

تاجمیری اخلاق، قانون مداری و ایجاد آرامش در درون جامعه را از وظایف خبرنگاران بیان کرد و خواستار توجه به دو حوزه زنان و جوانان در مطبوعات و رسانه های شهرستان برخوار شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۸۴۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ همزمان با ۱۷ مرداد سالروز بزرگداشت روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی نهادها و ارگان های شهرستان برخوار توسط فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.
فرماندار شهرستان برخوار در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم به حاضران، به سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی در ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ اشاره کرد و گفت: هفدهم مردادماه مصادف با روز خبرنگار، یادآور مجاهدت زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت بیرق بزرگ «آگاهی بخشی» را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خودشان را چراغ راه جامعه کرده اند.
اسفندیار تاجمیری افزود: فعالان این عرصه خطیر در عصر ارتباطات رسانه ای و انفجار اطلاعات مسئولیت اخلاقی و حرفه ای ارزشمندی را عهده دار هستند که رعایت قوانین، شئونات و استقلال عمل و توجه به ملاحظات مدیریت افکار عمومی می تواند در پیشبرد اهداف رسانه ها و رسالت خبرنگاری و کمک به رشد و پیشرفت کشور موثر واقع شود.
وی در اداکه تاکید کرد: خبرنگاران باید علاوه بر اطلاع رسانی از رویدادها و وقایع به دنبال افزایش آگاهی علمی و فرهنگ عمومی جامعه باشند.

تاجمیری خاطرنشان کرد:‌ رسانه و مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند و هدایت و مدیریت افکار عمومی در دست رسانه ها است و باید از این ظرفیت در راستای اهداف انقلاب، ‌ رفع کمبود ها و مشکلات جامعه و رسیدن به کمال استفاده کرد.

فرماندار برخوار اخلاق، قانون مداری و ایجاد آرامش در درون جامعه را از وظایف خبرنگاران بیان کرد و خواستار توجه به دو حوزه زنان و جوانان در مطبوعات و رسانه های شهرستان برخوار شد.

داوود صابری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برخوار در ادامه افزود: در شهرستان برخوار چهار نشریه، سه سایت خبری و چهار کانال تلگرامی با مجوز فعالیت می کنند که ۳۶ درصد از مطالب آن ها خبری، ۱۹ درصد فرهنگی اجتماعی، ۱۱ درصد انعکاس صدای مردم، ۲۴ درصد اطلاعیه ها و ۱۰ درصد موضوعات دیگر را به خود اختصاص داده است.

خانم وزنه مسئول روابط عمومی فرمانداری نیز ضمن بیان انتظارات و چشم اندازهای فرمانداری در خصوص حوزه رسانه و روابط عمومی خواستار شد: مسئولان روابط عمومی اداره های شهرستان تعامل بیشتری با رسانه ها داشته باشند.

در این نشست که جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه تفرش حضور داشتند، مشکلات خبرنگاران مطرح و در رابطه با تعامل بیشتر مسئولان روابط عمومی ها و نحوه ارسال اخبار آن ها برای رسانه ها، بحث و تبادل نظر شد.

در این مراسم فرماندار، محمود سلطانی معاون فرماندار برخوار، وزنه مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان، صابری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، شهرداران و مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان حضور داشتند.

ارسال نظرات