خبرهای داغ:
به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت:

تجلیل از خبرنگاران برتر بسیج در شهر اقبالیه

مسئول روابط عمومی و تبیلغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: صبح دیروز(چهارشنبه) با حضور فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه این ناحیه از خبرنگاران برتر بسیجی به مناسبت روز خبرنگار در شهر اقبالیه تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۸۸۹۹۷۸۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبیلغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: صبح دیروز(چهارشنبه) و به مناسبت روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج با حضور فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در شهر اقبالیه برگزار شد.
وی با اشاره به رسالت خبرنگاری و اهمیت آن عنوان کرد: خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي، وظيفه و وجدان بيدار جهان و تصويرگر زمان خويش هستند زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست.
معروفی گفت: پاسداری از امانت قلم بسیار حائز اهمیت است و خبرنگاران و مطبوعات به عنوان یک واقعیت اجتماعی، همواره تاثیرات مهمی بر روند تحولات و رخدادهای سیاسی و اجتماعی کشور داشته اند.
مسئول روابط عمومی و تبیلغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خاطر نشان کرد: خبرنگاران و مطبوعات چهارچوبی هستند که افکار و عقاید گوناگون جامعه با هم تلاقی پیدا می کنند و از برخورد و آمیزش آنها اندیشه های تازه ای خلق می شوند و راه حل های نوینی برای حل و فصل مسائل بوجود می آید و انگیزه های جدیدی برای تحرک جامعه ایجاد می شود.
وی تأکید کرد: باید قلم خبرنگاران در مقابل کفر با صلابت و بیانشان استوار باشد و نسبت به یکدیگر عطوفت و مهربانی داشته باشد و دفع حداقلی و جذب حداکثری را داشته باشند.
معروفی اظهار داشت: بسیج به عنوان یکی از محورهای اساسی قدرت و اقتدار ملی مطرح گردیده است در تمام عرصه‌های جهاد نرم جانانه در برابر دشمن ایستاده است همان طور که در مقابل جنگ سخت هشت ساله با اقتدار ایستاد.
در پایان مراسم از خبرنگاران برتر بسیجی تقدیر و تشکر بعمل آمد.
1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار