خبرهای داغ:

بسیجیان دامغانی از پایگاه حضرت سکینه(س) سمنان بازدید کردند

جمعی از مسئولین و بسیجیان پایگاه محبوبه دامغان به همراه فرمانده سپاه ناحیه سمنان از پایگاه حضرت سکینه(س)سمنان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۹۹۷۸۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

کوکب فیض در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان از بازدید جمعی از مسئولین و بسیجیان پایگاه محبوبه دامغان به همراه فرمانده سپاه ناحیه سمنان از پایگاه حضرت سکینه(س)سمنان خبرداد.

فرمانده پایگاه حضرت سکینه(س) اظهار کرد: هدف از این بازدید استفاده از راهکارهای فرمانده پایگاه در راستای موفقیت این پایگاه در زمینه های مختلف می باشد.

کوکب فیض در خصوص عوامل موفقیت این پایگاه بیان کرد: یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر انسان در امور زندگی و کاری، توکل به خداوند متعال است و همچنین موفقیت به پشت کار و همت هر انسان نیز بستگی زیادی دارد.

فرمانده پایگاه حضرت سکینه(س) تصریح کرد: این پایگاه دارای کادر و اعضای شورای مسئولیت پذیری است بطوریکه به صورت تمام وقت و جایگزین در پایگاه حضور دارند و آماده ی خدمت رسانی و پاسخگویی به بسیجیان و همچنین آحاد مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: مشورت با افراد دانا در امور مختلف برای رسیدن به موفقیت نقش مهمی دارد؛ مشورت،هم اندیشی و گرفتن ایده می تواند کمک بسزایی در اداره ی پایگاه داشته باشد.

فرمانده پایگاه حضرت سکینه افزود: این پایگاه بالغ بر 2000نیروی بسیجی فعال دارد که از نقاط مختلف سمنان در این مکان حضور می یابند و در کلاس های مختلف شرکت دارند؛ این تعداد بسیجی تنها با فعالیت بی وقفه این پایگاه و مسئولین مجرب آن جذب شده اند که همچنان تعداد بسیجیان ما در حال افزایش است.

فیض با اشاره بر اینکه همت فرمانده پایگاه و خانواده نیز در موفقیت یک فرمانده مهم است، بیان کرد: همسر و فرزندان من فعالیت های مختلف پایگاه همکاری دارند و هیچگاه از حضور زیاد من در پایگاه گله نداشته اند؛ بلکه خود نیز از این فعالیت استقبال زیادی کردند و اکنون نوه و فرزندان من هرکدام در این پایگاه فعالیت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها