خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: خبرنگاران بایستی پیگیر منویات و مطالبات به حق مقام معظم رهبری از مسئولان باشند.
کد خبر: ۸۸۹۹۷۷۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در جلسه تجلیل از خبرنگاران یاد و خاطر شهید خبرنگار محمود صارمی را گرامی داشت.

وی با تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه، از زحمات آنها قدردانی کرد و گفت: خبرنگاران بایستی پیگیر منویات و مطالبات به حق مقام معظم رهبری از مسئولان باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در ادامه به وظایف خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران باید خدمات نظام را در زمان 8 سال دفاع مقدس و یا در زیر فشار تحریم های ناعادلانه دشمنان منعکس نمایند.

وی افزود: انعکاس اخبار خبرنگاران در این زمینه موجب می شود تا نسل جوان نیز به خوبی بدانند که قبل از انقلاب چه شرایطی داشته ایم و هم اکنون به چه دستاوردهایی رسیده ایم.

سرگرد خبازی از خبرنگاران خواست تا امروز پیگیر منویات و مطالبات به حق مقام معظم رهبری از مسئولان باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه ادامه داد: امروز همه باید به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فراداده و در جهت تبیین و گفتمان سازی منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی اظهارداشت: خوشبختانه در شهرستان بشرویه خبرنگاران به خوبی با وظایف و رسالت خود آگاه هستند.

خبازی بیان کرد: مسئولان نیز در مقابل خبرنگاران وظایفی داشته و بایستی از انتقادهای صحیح و به موقع آنها استقبال نمایند.

وی به مسئولان توصیه کرد که در مقابل انتقاد صحیح مطرح شده از سوی خبرنگاران برخورد مناسبی داشته باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها