شهرداری ساری با برگزاری جشنواره اوقات فراغت با رویکرد شهروند محور در مسیر اهداف خود در جهت توسعه عمرانی شهر به همراه توسعه فرهنگ و نشاط شهروند گام بر می‌دارد.
کد خبر: ۸۸۹۹۷۲۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، محمد محبوب با تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه، نشاط شهروندان را یک مقوله مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: کارشناسان ورزشی این معاونت با جلسات متعدد به این نتیجه رسیدن برگزاری مسابقات محله محور می تواند در نشاط شهروندان تأثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: این مسابقات در تاریخ ۱۷ مرداد همزمان با روز خبرنگار در پارک قائم به‌عنوان گام نخست و آزمایشی و به یاد خبرنگار فقید استان زنده یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران در شهر ساری در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری سار ی هم‌زمانی شروع مسابقات با روز خبرنگار را ارج نهادن به این قشر زحمتکش عنوان کرد و گفت: خبرنگار و رسانه همراه همیشگی در مسیر عمل‌گرایی شهرداری ساری هستند و این اقدام در زمینه تکریم از مقام این زحمت‌کشان است.

محبوب از عموم مردم جهت شرکت در جشنواره اوقات فراغت دعوت به عمل آورد و افزود: شهرداری ساری با برگزاری جشنواره اوقات فراغت با رویکرد شهروند محور در مسیر اهداف خود در جهت توسعه عمرانی شهر به همراه توسعه فرهنگ و نشاط شهروند گام بر می‌دارد.

وی از حضور چهار تیم رسانه‌ای در این مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 64 تیم در جدول تک حذفی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری سار ی در پایان از حمایت‌های شهردار ساری برای توسعه فرهنگی شهر تشکر کرد و گفت: جشنواره تابستانه اوقات فراغت از تاریخ ۲۰ تیر تا ۲۰ شهریور برای نشاط شهروندان ساروی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها