مشخص بود آئین تکریم خبرنگاران هم‌سوی دولت است و هر مسؤولی عملکرد خود را ارائه می‌داد و از خودشان تعریف می‌کردند.
کد خبر: ۸۸۹۹۶۷۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، وجیهه خدامرادی درباره مراسم روز خبرنگار استان مازندران که به تولی‌گری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و خانه مطبوعات استان روز گذشته در چالوس برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه فضای مراسم خبرنگار امسال بسیار مسموم بود و آنچه که لمس شد خبرنگاران همسوی دولت بودند، گویی از قبل همه موارد طراحی شده بود.

وی به حضور خود در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حدود 20 ساله بودم که لباس مردانه پوشیدم و در جبهه حضور یافتم، در حال حاضر در آستانه سن 60 سالگی هستم و مسائل بسیاری را در دوران عمرم خودم به عینه مشاهده کردم.

این پیشکسوت خبر با بیان اینکه طی دوران فعالیت خودم در رسانه‌ها و نشریات مختلف با چالش‌ها، نامهربانی‌ها و بی‌مهری‌های بسیاری دست و پنجه نرم کردم، افزود: تمام بی‌مهری‌های که دیدم با موضوعی که امسال در مراسم خبرنگار مشاهده کردم برابری می‌کرد.

خدامرادی با اعلام اینکه در تمام مراسم‌ من به‌عنوان سخنران و یا مدعو بودم، گفت: در مراسم روز خبرنگار امسال نه تنها کسی از من دعوت به عمل نیاورد و اعلام کردند خبرنگاران از طریق فراخوان در مراسم دعوت شدند بلکه نام من در لیست هم نبود.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته در مراسم خبرنگار حضور یافتم ولی نام من لیست اسامی مهمانان نبود، اضافه کرد: هدف ما از حضور در این مراسم تداعی خاطرات گذشته بود و برایم دریافت جوایز مهم نیست ولی مهم‌ترین موضوع بحث معنوی است که ماندگار خواهد بود.

این خبرنگار جبهه و جنگ با اعلام اینکه مراسم روز گذشته ضربه محکمی بود تا بیماری من تشدید شود، اظهار کرد: مشخص بود آئین تکریم خبرنگاران هم‌سوی دولت است و هر مسؤولی عملکرد خود را ارائه می‌داد و از خودشان تعریف می‌کردند.

خدامرادی در پایان گفت: حضور در مراسم روز گذشته خبرنگار بدترین مراسم در طول زندگی کاری من بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها