خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان گفت: خواهران بسیجی درمیان در مسابقات ورزشی خراسان جنوبی مقام آوردند.
کد خبر: ۸۸۹۹۶۶۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

حسین خدادادی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، از کسب مقام دوم و سوم مسابقات ورزشی استان توسط خواهران بسیجی شهرستان درمیان خبر داد.

 

وی افزود: مسابقات ورزشی دوی 800 متر، پرتاب وزنه و تیراندازی هفته گذشته به میزبانی مرکز استان برگزار شد که خواهران بسیجی شهرستان درمیان از حوزه مقاومت بسیج عفاف اسدیه وحوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا(س) قهستان به این مسابقات اعزام شدند.

 

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان بیان کرد: از بین خواهران شرکت کننده در این مسابقات در رشته دوی 800 متر یک خواهرعضو پایگاه کوثر گزیک از حوزه عفاف اسدیه مقام سوم استان را کسب کرده است.

 

خدادادی گفت: در رشته پرتاب وزنه یک خواهر از پایگاه ام سلمه روستای آسفیچ از حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) قهستان مقام سوم استان را بدست آورد و همچنین در رشته تیراندازی پایگاه ام سلمه آسفیچ مقام دوم و پایگاه حضرت زینب (س) آسیابان مقام سوم استان را از آن خود کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: جمعه 20 مرداد ماه نیز مسابقات دارت، هفت سنگ و دال پلان به میزبانی شهرستان فردوس برگزار خواهد شد که از شهرستان درمیان هم برای این مسابقات اعزامی خواهیم داشت.

 

اعزام هشت حلقه وِیژه صالحین خواهران شهرستان به مشهد مقدس

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان همچنین از اعزام هشت حلقه ویژه صالحین خواهران شهرستان درمیان به مشهد مقدس خبر داد.

 

خدادادی تصریح کرد: حلقه ویژه صالحین حلقه ای است که در هفته ای دو روز تشکیل شود و از نظر کیفیت خوب بوده وخروجی مناسبی داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه اردوی حلقه های ویژه صالحین جهت تشویق اعضای حلقه ها است، عنوان کرد: در این اردوی سه روزه خواهران علاوه بر زیارت بارگاه مطر امام رضا (ع)  از مکان های دیدنی و تفریحی مشهد دیدن خواهند کرد و این اردو زیارتی ، فرهنگی و سیاحتی خواهد بود.

 

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان اظهار کرد: از این هشت حلقه ویژه صالحین ،سه حلقه صالحین از پایگاه مقاومت بسیج خواهران روستاهای بورنگ، مسک وشهر گزیک ( هر پایگاه یک حلقه)  به تعداد 40 نفر در قالب یک دستگاه اتوبوس  زیر نظر حوزه مقاومت بسیج عفاف اسدیه و پنج حلقه ویژه صالحین از پایگاه های مقاومت بسیج روستاهای شیرگ ( دوحلقه)، آسفیچ، فور خاص و آسیابان ( هر پایگاه یک حلقه)  به تعداد 90 نفر در قالب دو دستگاه اتوبوس زیر نظر حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) قهستان هستند.

 

خدادادی یاد آور شد: اردوی حلقه های ویژه صالحین خواهران جمعه شب حرکت خواهد کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها