خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) :

خبرنگاران خشنودی خداوند را به خشنودی خلق نفروشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت:خبرنگاران باید در کار خود مراقبت داشته باشند و برای کسب خشنودی دیگران، خشنودی خداوند را رها نکنند.
کد خبر: ۸۸۹۹۶۴۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری بعد از ظهر امروز در آیین روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران که از سوی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)
در تالار نخلستان برگزار شد، با اشاره به جایگاه خبرنگاران در جامعه اظهار کرد: خبرنگاران یک قشر کارآمد و زحمتکش در کشور هستند که باید از تلاش‌های آن‌ها تقدیر شود.

وی ادامه داد: امام علی(ع) فرمود هر کسی در هر جایگاهی هست، این را باید بداند که خداوند همه چیز را هم می‌بیند و هر صدایی را می‌شنود. داشتن چنین باوری مانع می‌شود انسان دست به کاری بزند که نتیجه تخریبی برای او و جامعه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) افزود: خبرنگاری یکی از شغل‌هایی است که اگر از آن در مسیر صحیح استفاده نشود، تخریبی ایجاد می‌کند که قابل جبران نیست. خبرنگاران باید در کار خود مراقبت داشته باشند و برای کسب خشنودی دیگران، خشنودی خداوند را رها نکنند.

اکبری با اشاره به وظیفه خبرنگاران در جامعه اظهار کرد: امام علی(ع) از خبر به عنوان یک علم یاد کردند، رهبر معظم انقلاب هم خبرنگاری را یک حرفه با ارزش دانستند و خبرنگاران را کسانی معرفی کردند که لحظات نابود شدنی را تثبیت و ابدی می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از گرفتاری‌های برخی از انسان‌ها در روز قیامت این است که آن‌ها در دنیا سخنان پیامبران الهی را تکذیب می‌کردند، اما در روز قیامت اعضای بدنشان علیه آن‌ها شهادت می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در پایان خاطرنشان کرد: انسان باید در دنیا به دنبال کسب رضایت خداوند باشند، نظام جمهوری اسلامی از برکات امام خمینی(ره) است و امام راحل با الگو گرفتن از انقلاب‌های پیامبران الهی، نهضت انقلاب اسلامی ایران را آغاز کردند. 
ارسال نظرات