این مراسم که طی مطالبه جدی امام خامنه ای(مدظله العالی) در خصوص توجه به قرآن و فرهنگ قرآنی و معارف ارزشمند این کتاب آسمانی،با عنوان" قرآن کتاب کرامت انسانی "شکل گرفت.
کد خبر: ۸۸۹۹۶۴۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان؛گردهمایی جهادگران عرصه قرآن در شهرستان ارزوئیه با حضور فرمانده سپاه این شهرستان برگزارشد.
 
مربیان قرآنی افسران جبهه جهاد قرآنی      
گردهمایی جهادگران عرصه آموزش قرآن درمناطق محروم شهرستان ارزوئیه
سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارزوئیه با توجه به محوریت جلسه  خاطرنشان کرد:امروز شما مربیان قرآنی پوتین افسران این جبهه را به پا کرده اید،در قالب گروه های جهادی قرآنی تلاشتان را هرچه بیستر به کار بگیرید که از عقب افتادگی،فرهنگ قرآنی بیرون آییم و در این راستا دید مهدوی داشته باشید چرا که حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) می آید که قرآن را تفسیر کند و در امر قرآن از مبلغین بحث مهدویت باشید.

مساجد ،محور کار مربیان قرآنی
 گردهمایی جهادگران عرصه آموزش قرآن درمناطق محروم شهرستان ارزوئیه
 پاسدار ایوبی ،جانشین ناحیه مقاومت  ارزوئیه نیز در  این دیدار اظهار کرد:محور کار مربیان قرآن باید مساجد قرار بگیرد و سطح سواد قرآنی در جامعه شیعه افزایش یابد.
ایشان افزودند:زمینه هدایت جامعه و تدبیر امور به واسطه قرآن می باشد که در این امر شما مبلغان و مربیان با رویی گشاده و شوق،به بیان معارف قرآنی بپردازید و حتی همان یک آیه را با فهمی عمیق به مخاطب لحاظ کنید.
سروان ایوبی در پایان خاطر نشان کردند:انشاءالله با همت شما جامعه ی بسیج قرآنی، در راستای امر ولایت گام های مؤثر برداشته شود.
ارسال نظرات