دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان یک دانشگاه مهارت محور است و به دنبال تربیت افراد ماهر و کاربلد هستیم.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۴۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان در نشست خبری با اشاره به یاد شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: خبرنگاری یک شغا بسیار مهم ور مخاطره می باشد.

دکتر حسن طغرانگار با اشاره به اینکه امسال جشن 25 سالگی تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی را جشن می گیریم، افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی در همین ربع قرن توانسته است مطرح شود.

وی در ادامه اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان دارای 20 مرکز آموزشی می باشد که 18 واحد از آن فعال می باشد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان دارای 9 هزار دانشجو می باشد که 5 هزار و 700 نفر دانشجو دارای انتخاب واحد داریم.

دکتر حسن طغرانگار با اشاره به اینکه 55 درصد از دانشجودر حال تحصیل مقطع کاردانی و 45 درصد در مقطع کارشناسی هستند، افزود:70 درصد دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان آقا و 30 درصد آن را خانم ها تشکیل می دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان در 4 حوزه ی مدیریت، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی تحصیل می کنند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به ماموریت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان یک دانشگاه مهارت محور است و به دنبال تربیت افراد ماهر و کاربلد هستیم.

ارسال نظرات