درمجموع بیش از 21هزار و 300 حساب بانکی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نزد صندوق امداد ولایت افتتاح‌شده و به‌منظور سهولت در انجام کارهای بانکی برای کلیه حساب‌ها نیز کارت‌بانکی صادرشده است.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۳۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان زنجان در جلسه مدیریت و راهبری جذب سپرده قرض‌الحسنه خیران ، خدمات ارائه‌شده به نیازمندان را از طریق این صندوق از ابتدای سال جاری تشریح کرد.

بهروز مهری با اشاره به اینکه خدمات صندوق امداد ولایت کمیته امداد به‌صورت قرض‌الحسنه به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود، گفت: تسهیلات ارائه‌شده در صندوق امداد ولایت کمیته امداد در قالب تسهیلات کارگشایی و خودکفایی و اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه خدمات صندوق امداد ولایت کمیته امداد با پشتیبانی بانک ملی انجام می‌شود، افزود : صندوق امداد ولایت کمیته امداد به شبکه شتاب متصل بوده و خدمات ارائه‌شده از طریق این صندوق به‌صورت خدمات بانکی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ارائه می‌شود .

مهری از افتتاح حساب برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برای انجام مراودات بانکی نیز از طریق این صندوق خبر داد و اظهار کرد: درمجموع بیش از 21هزار و 300 حساب بانکی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نزد صندوق امداد ولایت افتتاح‌شده و به‌منظور سهولت در انجام کارهای بانکی برای کلیه حساب‌ها نیز کارت‌بانکی صادرشده است.

وی همچنین به افتتاح حساب برای خیران سپرده‌گذار نزد صندوق امداد ولایت نیز اشاره کرد و ادامه داد : تعداد 850 خیر زنجانی در صندوق امداد ولایت کمیته امداد از ابتدای تأسیس این صندوق سپرده‌گذاری کرده‌اند که برای خیران سپرده‌گذار نزد صندوق امداد ولایت کارت‌بانکی نیز صادرشده است.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان زنجان در ادامه از پرداخت یک هزار و 858 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت : از مجموع تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 65درصد تسهیلات کارگشایی و ضروری و 35درصد تسهیلات خودکفایی و اشتغال بوده است.

وی بابیان اینکه میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و اقشار نیازمند از ابتدای سال جاری 53 میلیارد و 400میلیون ریال بوده است ، ادامه داد : از مجموع تسهیلات پرداختی به جامعه هدف کمیته امداد از ابتدای امسال 10میلیارد و 512 میلیون ریال از محل سپرده خیران و 42میلیارد و 888میلیون ریال از محل منابع در اختیار این صندوق تأمین‌شده است .

مهری همچنین با دعوت از خیران زنجانی به سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت برای ارائه خدمات به نیازمندان ، افزود : خیران زنجانی به‌منظور سهیم شدن در خدمت‌رسانی به نیازمندان و توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه در استان می‌توانند با مراجعه به شعبه صندوق امداد ولایت واقع در خیابان جاوید و یا دفاتر کمیته امداد در سطح استان در ترویج این سنت حسنه سهیم شوند.

ارسال نظرات