در مراسم تجلیل از خبرنگاران مطرح شد:

مهترین رسالت خبرنگاران گلوگاه ، انعکاس ظرفیت های شهرستان می باشد

فرماندار شهرستان گلوگاه گفت: خبرنگاران مهمترین رسالت را که همان اطلاع رسانی است را بر دوش خود دارند، آن ها از توانایی هایی که در بخش رسانه دارند می توانند برای انعکاس ظرفیت های شهرستان استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۳۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از خبرنگار بسیج گلوگاه، به مناسبت  هفته خبرنگار از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری  گلوگاه تجلیل به عمل آمد.

محمد رضا تباکی فرماندار شهرستان در ابتدای این جلسه بیان کرد: خبرنگاران مهمترین رسالت را که  همان اطلاع رسانی است را بر دوش خود دارند، آن ها قدرت کافی را برای انعکاس و ارائه خدمات به مردم را دارا می باشند.

وی به خبرنگاران تاکید کرد که نقش بسیار مهم و حساسی در جامعه و شهرستان  دارند و سپس ادامه داد: شما خبرنگاران باید تمام ظرفیت ها و جاذبه های شهرستان را به گوش همه مردم منطقه برسانید.

فرماندار گلوگاه با اشاره به اینکه خبرنگاران  ارتباط خود را با مسئولین ادارات شهرستان بیشتر کنند، خاطر نشان کرد: شما با ارتباط  بیشتر و حضور خود در بین روسای ادارت می توانید اخباری دقیق و سریع را به سمع و نظر شهروندان برسانید.

داود بابایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان به مهم بودن نقش و جایگاه قلم  اشاره نمود اظهار کرد: آنقدر  جایگاه قلم مهم است که حتی در قرآن کریم  هم برای آن یک سوره نازل شده است که نشان از مهم بودن نقش آن می دهد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار