زمان و مکان برگزاری آزمون عملی ساعت هشت صبح 19 مرداد در خانه فرهنگ دیجیتال مجتمع فرهنگی و سینمایی بابل و آزمون نظری روز جمعه ساعت 10 صبح در مدرسه ایثارگران و مدرسه غلامرضامیر بابل است.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۰۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عیسی محمدی‌فیروزجایی  اظهار کرد: آزمون در رشته‌های گرافیک، تصویرسازی، طراحی صفحات وب و مدیریت و برنامه‌ریزی خانواده با حضور 86 داوطلب خانم و 157 داوطلب مرد در دو بخش نظری و عملی برگزار می‌شود.

وی افزود: زمان و مکان برگزاری آزمون عملی ساعت هشت صبح 19 مرداد در خانه فرهنگ دیجیتال مجتمع فرهنگی و سینمایی بابل و آزمون نظری روز جمعه ساعت 10 صبح در مدرسه ایثارگران و مدرسه غلامرضامیر بابل است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل تصریح کرد: این آزمون‌ها در قالب استاندارد مصوب مهارتی شاخه کار و دانش و با نظارت نمایندگانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگانی از فرهنگ و ارشاد مازندران برگزار و در صورت قبولی داوطلبان به آنان گواهی‌نامه رسمی آموزشی اعطا می‌شود.

محمدی‌فیروزجایی با اشاره به اینکه در حال حاضر هشت مرکز مهارت آموزشی شاخه کار و دانش در شهرستان بابل مشغول فعالیت است که داوطلبان، دوره‌های آموزش نظری و عملی را در این مراکز می‌گذرانند، گفت: کتاب‌های دوره‌های مهارت آموزشی براساس استاندارد مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط نویسندگان بابل تالیف و توسط نشر معین پرداز بابل چاپ می‌شود و در سراسر کشور از این کتاب‌ها به عنوان استاندارد مصوب و منبع اصلی تدریس و امتحان استفاده می‌کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها