مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

ورزش همگانی نیاز جامعه امروزی ماست

نیاز جامعه امروزی ما ورزش همگانی می باشد که متاسفانه بین اقشار مردم خیلی کمرنگ شده است
کد خبر: ۸۸۹۹۴۹۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه به همت خبرنگاران و اصحاب رسانه همه رویدادها و خبرها در سطح دنیا منعکس می شود، اظهار کرد: امروزه نمی توان دنیا را بدون انعکاس اخبارو رویداد ها دید.

جوان افزود: در همه بخش ها فرهنگی ،اجتماعی،اقتصادی و...نیاز به انعکاس اخبار و رویدادها است.

علی جوان خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه با انتقال مشکلات و گرفتاریهای مردم به مسؤلان باعث می شود که مسؤلان نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف خود را به حداقل برسانند.

وی افزود : نیاز جامعه امروزی ما ورزش همگانی می باشد که متاسفانه بین اقشار مردم خیلی کمرنگ شده است که اگر ورزش همگانی به راه باشد جامعه ما به سمت شادابی سوق پیدا می کند.

جوان با اعلام این خبر افزود۱۱۳ سمن در استان زنجان فعالیت می کنند که سمن ها در حوزه های فرهنگی و ورزشی نقش اساسی را ایفا می کنند.

در ادامه معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود۶۲سمن فعال در استان داریم و ۵۱ سمن به صورت اینترنتی در استان برای اخذ مجوز ثبت نام کرده اند واگر مجوز فعالیت این تعداد سمنی که از طریق اینترنت ثبت‌نام نموده‌اند قطعی شود، تعداد سمن‌های فعال در استان به ۱۱۳ مورد ارتقاءخواهد یافت.

احمد شیرودمیرزایی تصریح کردسمن‌های استان تا به امروز فعالیت‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف داشته‌اند که نمونه بارز این فعالیت‌های برجسته، حضور یکی از سمن‌های استان به‌عنوان نماینده ایران در مالزی بود که این خود حاکی از آن است که باید فعالیت و ظرفیت در این بخش راجدی گرفته و در حد توان از آن‌ها حمایت کنیم.

وی افزود: اعتماد به توانمندی‌های قشر جوان می‌تواند کارها را با قوت و کیفیت بهتری پیش ببرد و دلیل اصلی اینکه سمن‌ها در دولت یازدهم عملکرد موفق‌تر و چشم‌گیری نسبت به دولت قبل دارند، این است که در این دولت از سمن‌ها به‌عنوان یاور دولت یاد می‌شود، این در حالی است که نگاه دولت قبل به این مقوله به مثابه رقیب بوده است.

در ادامه معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار داشت امسال 34 مدال فرا ملی توسط ورزشکاران استان زنجان کسب شده است از این تعداد 17 مدال در رقابت‌های آسیایی کسب شده است.

محمد علی حمزه پور با اعلام این خبر افزود: اعزام ورزشکاران از استان زنجان به مسابقات کشوری 95 مورد بوده است و امسال 7 مورد نیز اعزام به تیم ملی داشتیم.

وی از بیمه خبرنگاران خبر داد وگفت 29 هزار و 171 نفر از ورزشکاران استان زنجان بیمه شدند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات المپیاد بسیج کشوری چند رشته ورزشی شهریور ماه امسال به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها از ۲۲تا ۲۴در زنجان برگزار خواهد شد.

حمزه پور خاطر نشان کرد تفاهم‌نامه‌ای با بهزیستی استان برای استعدادیابی در مهدکودک‌ها به امضا رسیده است: که حدود دو هزار قلم وسایل و اجناس ورزشی در مسابقات محلات پخش شده است.

محمد علی حمزه پور با اطلاع این خبر افزوددر هفته دولت مسابقات کارکنان اداره‌های دولتی در شش رشته در آقایان و پنج رشته در بانوان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات