عضو شورای بسیج مداحان در گفتگو با «بسیج»:

امر به معروف و نهی از منکر را از اعضای خانواده خودمان شروع کنیم

حجت الاسلام مجید خداوردی گفت: رسانه های می توانند این فریضه الهی را تبیین کنند واجبی است که فراموش شده و حتی بین اعضای خانواده هم می تواند موثر باشد که از آن غافلیم.
کد خبر: ۸۸۹۹۴۵۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
حجت الاسلام مجید خداوردی عضو شورای بسیج مداحان و کار گروه فرهنگی سپاه امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مباحث مهم فرهنگی جامعه می باشد.

وی افزود: زیر ساخت های امر به معروف و نهی از منکر بر مبانی فرهنگی است و اساس و بنیان آن ساختن و تعالی دادن به انسانهاست. عده ای قصد دارند امر به معروف و نهی از منکر را مخالفت با عملکرد انسانها جلوه دهند. بعضی ها می گویند اجبار است ولی حقیقت حضور انبیاء از آدم تا خاتم شناساندن جایگاه انسانی است که در امر به معروف و نهی از منکر می گنجد.

عضو شورای بسیج مداحان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر جایگاه اساسی و والایی در دین دارد جامعه ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر اجرا شود همه شهروندان به حقوق نسبت به هم پایبند هستند.

حجت الاسلام خداوردی گفت: بعضی ها نگاه مخالفتی و لجبازانه به امر به معروف و نهی از منکر دارند و به نام آزادی ان را منع می کنند در صورتی که اگر بی تفاوت باشیم از انسانیت بویی نبرده ایم. سکوت بالاترین ضربه به اجتماع است و نگاه ما باید به امر به معروف و نهی از منکر تغییر کند. رسانه های می توانند این فریضه الهی را تبیین کنند واجبی است که فراموش شده و حتی بین اعضای خانواده هم می تواند موثر باشد که از آن غافلیم.

ارسال نظرات