خبرنگارانی که خالصانه در حوزه دفاع مقدس قلم می‌زنند رسالت مهمی را به دوش می‌کشند که کمتر از شهادت نیست.
کد خبر: ۸۸۹۹۴۴۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و شهید محمود صارمی اعلام کرد: خبرنگارانی که خالصانه در حوزه دفاع مقدس قلم می‌زنند رسالت مهمی را به دوش می‌کشند که کمتر از شهادت نیست.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» بهانه‌ای است برای تجلیل از خبرنگارانی که با سلاح قلم در میدان جنگ نرم مجاهدت می‌کنند.

روز خبرنگار یادآور همه ارزش‌هایی است که خبرنگاران شهید و بسیاری از فعالان عرصه اطلاع‌رسانی، جان و یا عضوی از بدن خود را در راه آن از دست داده‌اند.

ارزش‌هایی که روز خبرنگار را برای همه ویژه کرده است، همین ارزش‌های والای انسانی و مسئولیت‌های بزرگی است که بر دوش خبرنگاران و رسانه‌ها قرار دارد.

خبرنگاری ایثار و از خودگذشتگی در میدان جنگ نرم و اطلاع‌رسانی با عشق و شجاعت در سنگر آگاهی است و خبرنگاران نیز چشم بینا و زبان گویای مردم و طلایه‌داران جبهه آگاهی هستند.

خبرنگاران دوران دفاع مقدس در دل خون و آتش ایثار و از خودگذشتگی را در میدان رزم و نبرد به منصه ظهور رسانده و سهم بزرگی در تاریخ پر افتخار دفاع مقدس دارند و خبرنگارانی که خالصانه در حوزه دفاع مقدس قلم می‌زنند رسالت مهمی را به دوش می‌کشند که کمتر از شهادت نیست.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پایان این بیانیه یاد و خاطره خبرنگار شهید «محمود صارمی» و شهید «رشید پاریاو فلاح» دیپلمات مازندرانی حادثه مزار شریف و دیگر شهدای خبرنگار استان مازندران را گرامی داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها