«بطحایی» که در دولت یازدهم معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بود، پس از استعفای علی‌اصغر فانی، به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب شد و اکنون در ابتدای دولت دوازدهم به عنوان گزینه پیشنهادی این وزارتخانه مطرح است.
کد خبر: ۸۸۹۹۴۴۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان، امروز لیست کابینه دوازدهم به طور رسمی معرفی شد.

در این لیست، نام «سید محمد بطحایی» به عنوان گزینه پیشنهادی دولت به مجلس برای وزارت آموزش و پرورش، دیده می‌شود.

سید محمد بطحایی که در دولت یازدهم معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بود، پس از استفای علی‌اصغر فانی، به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب شد.

اما پس از رأی اعتماد فخرالدین احمدی دانش آشتیانی به عنوان وزیر آموزش و پرورش،  بعد از حدود یک هفته جای خود را در معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به «حسین فرزانه» داد.

سیدمحمد بطحایی متولد خردادماه سال 1342 در تهران است که در رشته علوم تجربی دیپلم خود را اخذ کرده است و دارای مدرک دکترای مدیریت است.

وی در زمان سرپرستی علی‌اصغر فانی در ابتدا به عنوان مشاور امور برنامه‌ریزی و هماهنگی وزیر آموزش و پرورش انتخاب شد و 3 روز بعد از اخذ رأی اعتماد فانی از مجلس از سوی وی به عنوان مدیرکل دفتر وزارتی منصوب شد.

بطحایی در دوره وزارت علی‌اصغر فانی به عنوان یکی از ضلع‌های اصلی بدنه وزارتی محسوب می‌شد و شاید به همین دلیل بود که چند وقت بعد و در تاریخ 11 تیر ماه 93 به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت این وزارتخانه منصوب شد.

تا چند روز پیش نام علی زرافشان به عنوان گزینه پینشهادی دولت برای آموزش و پرورش مطرح بود و برخی نمایندگان مجلس عنوان می‌کردند که گزینه پیشنهادی مطرح شده، شانسی برای اخذ رأی اعتماد ندارد.

اکنون محمد بطحایی معرفی شده است و باید دید نظر نمایندگان مجلس نسبت به او چیست؟

انتهای پیام/

ارسال نظرات