فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

همایش سراسری آزادگان اردوگاه «موصل دو» در تبریز برگزار می شود

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با اعلام خبر گفت: در این همایش که 22مرداد برگزار می شود نزدیک به یک هزار و 800 آزاده عملیات خیبر حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۸۹۹۴۴۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با بیان اینکه نحوه زندگی آزادگان در دوران اسارت فراز مهمی از تاریخ دفاع مقدس است، افزود: خبرنگاران در این خصوص رسالت سنگینی دارند.

وی با اشاره به رشادت آزادگان در دوران اسارت، اظهارداشت: آزادگان در دوران اسارت تنها سنگر و خاکریز خود را عوض کرده بودند و در آن دوران نیز همچنان از ارزش ها دفاع کردند.

کریمیان ادامه داد: دشمن فقط توانست در زندان های خود جسم رزمندگان را به بند بکشد و روح آن ها آزاد بود و با تدابیر و سازماندهی که داشتند توانستند دشمن را در خانه خود شکست دهند چنانکه رفته رفته مواضع آن ها ضعیف تر شد.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: برای اهمیت این چنین دورانی قطعا برگزاری چنین همایش هایی در کشور فرصتی است تا شهدا و ایثارگران خود را بیشتر از گذشته بشناسیم.

کریمیان با اشاره به اینکه در این همایش از 30استان کشور آزادگان حضور خواهند داشت، بیان کرد: در این همایش چند روزه که برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد تلاش خواهیم کرد توانمندی های استان را نیز در زمینه ایثار و شهادت و ... به میهمانان معرفی کنیم.

چهارمین همایش سراسری آزادگان اردوگاه «موصل دو» 22مرداد در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار