به منظور ذخیره‌سازی سوخت قبل از شروع فصل سرما، با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نیروگاه شهید سلیمی نکا از مرداد امسال نخستین فرآرده ریلی نفت‌کوره به زمین سوخت نکا تحویل و از طریق تانکرهای حمل در حال ذخیره‌سازی در مخازن نیروگاه شهید سلیمی نکا است.
کد خبر: ۸۸۹۹۴۱۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی  شرکت نفت مازندران، حسین‌علی طالبی اظهار داشت: به منظور ذخیره‌سازی سوخت قبل از شروع فصل سرما، با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نیروگاه شهید سلیمی نکا از مرداد امسال نخستین فرآرده ریلی نفت‌کوره به زمین سوخت نکا تحویل و از طریق تانکرهای حمل در حال ذخیره‌سازی در مخازن نیروگاه شهید سلیمی نکا است.

وی با بیان اینکه عملیات ذخیره‌سازی نفت‌کوره در نیروگاه شهید سلیمی تا تکمیل ظرفیت مخازن ادامه دارد، افزود: تا پایان شهریور حدود 380 میلیون لیتر سوخت جایگزین برای نیروگاه ذخیره‌سازی می‌شود.

مدیر شرکت نفت منطقه ساری با بیان اینکه خدمات سوخت‌رسانی باید با کمترین موانع مواجه باشد، گفت: منطقه ساری با نیروهای متخصص و تلاش‌های شبانه‌روزی جهت تامین و توزیع ، سوخت مصرف کنندگان عمده درشرایط عادی و بحرانی تدبیر و برنامه‌ریزی دارد.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه‌های نفتی منطقه ساری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر امکان ذخیره ‌سازی بسیار مناسب انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه ساری وجود دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها