خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

خبرنگاران افسران طلایه دار جنگ نرم هستند

حجت الاسلام علی معبودی ضمن تبریک روز خبرنگار و اشاره به شهادت شهید محمود صارمی رسالت خبرنگار را الهی دانست , خبرنگاران را افسران طلایه دار جنگ نرم معرفی کرد.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۹۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص جایگاه و وظایف خبرنگار انقلابی اظهار کرد: رسالت خبرنگار رسالت الهی است و خبرنگار واسطه ای بین مردم و مشکلات مردم با نهادهای قانونی و مربوطه چرا که خبرنگار واقعیات را آنگونه که هست می بیند و در زمان مخصوص منعکس می کند.

وی افزود: در دین هم به جایگاه و اهمیت خبرنگار نگاه ویژه ای شده است و آنچه که از ارزش ها داشته و داریم حاصل رسالت خبرنگارانی بوده است که از گذشته به شایستگی تاریخ بشر را تا به امروز منتشر و منعکس کرده اند.

معبودی در خصوص وظایف خبرنگاران انقلابی تبیین کرد: در بین خبرنگاران، خبرنگار انقلابی رسالتی سنگین تر و ویژه دارد چرا که با کسانی رو به روست که قصد دارند دنیا را به دهکده ای با حکمرانی های غرب تبدیل کنند؛ به تعبیری دنیا و زندگی مردم را غربی و نظام سرمایه داری را حاکم کنند. در این بین خبرنگار انقلابی می بایست با این تفکر مقابله کند و خبرنگاران افسران طلایه دار جنگ نرم هستند که با رصد دسیسه های دشمن و ورود به موقع از طرح های آنها جلوگیری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین ارزش اصلی کار خبرنگار در انتقال اخبار اینطور تصریح کرد: وظیفه خبرنگاران تبیین ظرفیت بالای نظام از قبیل استقلال و آزادی، خودباوری و اعتماد به نفس و البته بها دادن به مردم و در اختیار مردم قرار دادن این ظرفیت ها می باشد. علاوه بر معرفی پتانسیل ها می بایست مراقب آسیب هایی باشد که متوجه نظام است و با رصد به موقع و اطلاع رسانی به مراجع مربوطه و متولیان از بروز مشکلات اینچنین جلوگیری کند

حجت الاسلام معبودی در پایان تبیین کرد: مورد دیگر تزریق امید و خودباوری از جانب رسانه ها به مردم است و جامعه با درایت و البته راستگویی خبرنگاران در انعکاس اخبار به امید و اعتماد می رسند. خبرنگاران باید توجه داشته باشند که در کنار بیان ضعف ها، شیب حرکت به سمت امید و خودباوری باشد.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها