خبرهای داغ:
کلینیک سیار دندانپزشکی سمنان با حضور تعدادی از متخصصین دانشکده دندانپزشکی سمنان به روستای علاء از توابع شهرستان سمنان اعزام شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۹۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، دکتر صالحی رییس کلینیک تخصصی دندانپزشکی سمنان در رابطه با خدمت رسانی به مناطق محروم در حوزه ى دندانپزشکی بیان کرد: با توجه به همه سختی هايي که در این مسير وجود دارد اما وقتی می بینیم تعداد قابل توجهی از اقشار محروم جامعه از خدمات دندانپزشکی استفاده نموده و راضی هستند از کار انجام شده لذت می بریم.

رییس کلینیک تخصصی دندانپزشکی سمنان خاطر نشان ساخت: هر فرد در جامعه در هر پست و سمتی که باشد مسئولیتی دارد و انجام صحيح آن،امر خطیر و مهمى می باشد، كه سفر به مناطق محروم و ارایه خدمات نیز جزئی از مسئولیت من و همکارانم است.

وی افزود: در راستای تحقق طرح تحول نظام سلامت و ارایه خدمات دندانپزشکی به مناطق محروم و اعزام تیم تخصصی دندانپزشکان در روستای علاء اقدامات درمانى تخصصی متنوعى صورت گرفت که می توان به ١٢ مورد جرمگیری -١٩ مورد عصب كشى پركردن و روكش  اطفال -١٥مورد ترمیم بزرگسال- ۸ مورد درمان ریشه بزرگسال  و ٥٦ موردکشیدن دندان اشاره كرد.

در ادامه ى برنامه نيز معاون اجتماعى استاندار با حضور در محل ارايه خدمت ضمن تشكر از اقدامات صورت پذيرفته ابراز خرسندى كرد تا بتوانيم با ادامه ى چنين اقدامات مناسبى در سطح استان شاهد حداكثر عدالت اجتماعى در حوزه ى سلامت باشيم.

ازديگر برنامه های این برنامه می توان به آموزش بهداشت دهان و دندان به کودکان و بزرگسالان  و همچنين اجرای مسابقه برای کودکان و اهدا جوایز اشاره كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها