خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

خبرنگاران از استعدادهای خود درجهت پیشبرد اهداف نظام بهره ببرند

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در بازدید ازز خبرگزاری بسیج قزوین شاخصه های یک خبرنگار انقلابی را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۵۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با ایام گرامی داشت مقام خبرنگار سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه صاحب الامر (عج) قزوین از خبرگزاری بسیج قزوین بازدید به عمل آورد.

برزگر در حاشیه این بازدید به شاخصه های یک خبرنگر انقلابی و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: همه می دانیم که خبرنگاری پیشه سخت و طاقت فرسایی است، خبرنگار کسی است که به ذوق و استعداد خود تکیه دارد و با تجربه و دلسوزی نسبت به جریان های جابه سعی می کند تا حقایق را به همه ابنا جامعه انتقال دهد.

وی تبیین کرد: خبرنگار موفق کسی است که علاوه بر تعمیق و صحت خبر، خبر را صحیح و سریع در اختیار مخاطب خود قرار می دهد زیرا اگر جز این باشد مخاطب بنگاه خبری خود را عوض خواهد کرد.

این مسئول ابراز کرد: خبرنگاری از جمل پیشه های حساسی است که در آن باید به دور از هر گونه منافع شخصی، دیدگاه حزبی و احساسات و یا جو زدگی عمل کرد.

برزگر ادامه داد: امروز که وسایل ارتباط جمعی در انواع مختلف در اختیار افراد قرار دارد یک رسانه انقلابی و بسیجی باید همه مصادیق یک خبر خوب را رعایت کند و همچنین جریان های جامعه را به سمت اهداف عالی نظام سوق دهد..

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اذعان کرد: خبرنگار باید حق طلب باشد و بتواند با استفاده از استعداد های خود موضوعات را در زمان مناسب طرح نماید و انقلاب و مردم را از انحراف دور نگه دارد، همچنین ما انتظار داریم که خبرنگاران از شم خبری و استعداد خود بهره کافی را ببرید تا بتواند وظایف محول شده را به خوبی انجام دهد.

وی تاکید کرد: قرآن هم بر وظیفه قاصد تاکید می کند بنابرین علاوه بر اینکه خبرنگار باید در انتقال اخبار دقت لازم را داشته باشد باید بتواند محقق و پیگیر هر موضوعی باشد که در انتقال آن به نظر عامه نقش داشته است.

برزگر تصریح کرد: خبرنگار انقلابی باید در جهت هدف مشترک مسلمین جهان قد بردارد، همه افراد را جذب کند و از باند بازی، حزبی برخورد کردن و شریک کردن سلیقه شخصی در انتقال خبر پرهیز نماید.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: خبرنگاران دارای یک هنرمندی خاصی هستند، قلم خود را به حرکت در می آورند و به نوع نگاه دیگران شکل می دهند، می توانند این قلم را در جهت پیشبرد اهداف نظام به کار برند و یا آن را تنها برای ارتضاق بچرخوانند.

وی اضافه کرد: همان طور که ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال حفظ و نشر ارزش های انقلاب اسلامی هستیم خبرنگاران نیز باد حافظ ارزش های نظام باشند و برای سربلندی روز افزون آن تلاش کنند.

 1006/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها