فرمانده انتظامی شهرقدس،در آئین تجلیل از خبرنگاران:

خبرنگاران چشم بیناو زبان گویای مردم اند/افزایش171درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرقدس

سرهنگ فلاحی خبرنگاران را چشم و‌زبان گویای مردم توصیف کرد و‌گفت:اصحاب رسانه صبر دهنده و‌انتشار کننده آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۴۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران،دقایقی پیش،سرهنگ شاهپور فلاحی،رئیس پلیس شهرستان قدس در آئین تجلیل از خبرنگاران،که در ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد،ضمن تبریک این روز خبرنگار را پاسدار ارزشهای نظام اسلامی خطاب کرد و اظهار داشت:معرفی امنیت،آسایش وارزشهای اسلامی به مردم جامعه و جهان،وظیفه حماسی خبرنگاران واهل قلم است.

وی اضافه کرد،صحیح انعکاس اخبار و رسالت خبرنگار،تثبیت امانت داری وی به جامعه میباشد و در این راستا باید واقعیت  را به جامعه منعکس نماید.

فرمانده ناجای شهرستان قدس،با تأکید بر اینکه،از ابتدای سال کنونی۱۵درصد افزایش تماس به فوریتهای ۱۱۰پلیس در سطح شهرستان بوده است گفت:با تعداد۱۳۲۲تماس مردم به ۱۱۰در شهرقدس،به۹۸درصد مطالبات مردم رسیدگی شده است،که این وظایف  این ستاد است.

سرهنگ فلاحی در بحث مواد مخدر،به افزایش۱۷۱درصدی کشف مواد مخدر اشاره کرد و‌اظهار داشت:در مقایسه با۴ماه سال۹۶-۹۵ بیش از۲۰۶۰کیلوگرم مواد مخدر ضبط و‌در این راستا۲۲۷نفر بازداشت شده اند.

سرهنگ فلاحی در ادامه،عرصه رسانه را فرهنگ ایثار و شهادت برشمردو خاطر نشان کرد:از برجسته ترین خدمت خبرنگار به جامعه،نشر فرهنگ ایثار،مجهادت و شهادت به نسل های آینده است و انتقال این فرهنگ به نسل آینده،جامعه را به رشادت شهدا و ایثارگران پایبند واز بی ایمانی رهایی میبخشد.

رئیس پلیس شهرستان قدس با بیان اینکه،خبرنگاران چشم‌بینا و‌زبان گویای مردم اند،تصریح کرد:اصحاب رسانه صبر دهنده و‌انتشار کننده آرمانهای انقلاب اسلامی هستند و‌ندای مظلومان جهان را به گوش مردم دنیا میرسانند.

این مقام انتظامی تاکید کرد:جریانی را که اصحاب رسانه پوشش میدهند،باید با صداقت باشد ، زیرا صداقت در کار موفقیت  و‌پیروزی را به ارمغان می آورد و‌به هدف واقعی و‌مفهوم رسانه خواهند رساند.

فلاحی در خاتمه یادآور شد:اطلاعات به موقع،به تلاشهای همکاران در بحث ارتقا امنیت،بیشتر حائز اهمیت است و وظیفه نیروی انتظامی و‌اصحاب رسانه در این عصر حساس تر شده است. 


شایان ذکر است،قبل از سخنان فرمانده انتظامی شهرستان،حجت الاسلام جواد آقا رضایی،رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان قدس، ضمن تبریک‌روز خبرنگار به خانواده های شهید اصحاب رسانه و خبرنگاران در جلسه،به ایراد سخنرانی در مورد وظیفه و‌هدف خدمتگذاران در این حوزه پرداخت.

انتهای پیام//
ارسال نظرات
آخرین اخبار