مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام از اجرای 22 ویژه برنامه سالروز ورود آزادگان به کشور در استان ایلام خبر داد
کد خبر: ۸۸۹۹۳۰۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سلمان رستمیان"، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ویژه برنامه های سالروز ورود آزادگان به کشور در استان ایلام را تشریح کرد.

وی گفت: 26مرداد ماه در تقویم رسمی کشور بعنوان آغاز بازگشت آزادگان به کشور نامگذاری شده است و در همین راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ویژه برنامه های این روز ستادی را تشکیل داده است.

وی اظهار کرد: در همه شهرستان های استان برنامه های جمعی به منظور تجلیل از آزادگان سرافراز برگزار می شود و در مرکز استان نیز با توجه به تعداد 142 آزاده ویژه برنامه خاصی همراه با خانواده های انان تحت عنوان جنگ شادی در نظر گرفته شده است.

این مسئول افزود: ویژه برنامه های خاصی نیز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و همچنین استاندار ایلام با این محور برگزار و همه اداراتی که از آزاده شاغل برخوردار هستند از آنان در ادارات مربوطه تجلیل بعمل خواهد امد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: تبلیغات محیطی، رسانه ای و سایت و حضور آزادگان در محافل خبری و رسانه ای جزو برنامه های کاری این بنیاد در اجرای ویژه برنامه های سالروز ورود ازادگان است.

رستمیان بیان کرد: هدف از اجرای این قبیل برنامه ها انتقال فرهنگ مقاومت به نسل جوان است.

وی در پایان گفت: در مجموع تعداد 22 ویژه برنامه سالروز ورود آزادگان به کشور در استان ایلام اجرا می شود.

ارسال نظرات