واکنش مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به سلفی حقارت:

مردم به کسانی رأی ندهند که آبروی ملت را می ریزند

نیکنام گفت: جایگاه مجلس جایگاه امثال شهید مدرس هاست و این نمایندگان نبایستی با دشمن کشورمان که اذعان کرده تحریم های اتحادیه مطبوعش سخت تر از تحریم های آمریکاست اینگونه عکس می انداختند.
کد خبر: ۸۸۹۹۲۹۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، ابوالفضل نیکنام مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در خصوص سلفی گرفتن نمایندگان مجلس با مسئول سیاست خارجی اتحادیه ‌اروپا پس از پایان مراسم تحلیف رئیس جمهور دوازدهم  بیان داشت: به مردمه توصیه می کنیم که در انتخابات به کسی رای ندهند که آبروی نظام را به این راحتی می برد و بر اثر چنین کار کودکانه ای شان مجلس را پایین می آورند و رسانه های خارجی تصویر این نمایندگان را دستمایه تمسخر قرار می دهند.

نیکنام تاکید کرد: کاری که نمایندگان در صحن علنی مجلس کردند بسیار ناشایست و بچه گانه بود و نماینده ها باید جایگاه خودشان را بدانند و بشناسند.

نیکنام افزود: جایگاه مجلس جایگاه امثال شهید مدرس هاست و برای من به عنوان یک دانشجو خیلی زشت بود که نماینده کشور دست به چنین کاری زده است و این نمایندگان نبایستی با دشمن کشورمان که اذعان کرده تحریم های اتحادیه مطبوعش سخت تر از تحریم های آمریکاست اینگونه عکس می انداختند.

وی تصریح کرد: به آقای لاریجانی پیشنهاد می دهم که در قبال این موضوع دو کار را انجام دهد، اول اینکه بگوید این نمایندگان ده بار از روی قانون اساسی بنویسند تا شأنیت این قانون وجایگاه رفیع نمایندگی را بشناسند.

نیکنام ادامه داد: بعد اینکه ورود لوازم الکترونیکی نمایندگان را به مجلس ممنوع کند تا سر نماینده ها به کار قانون گذاری گرم باشد و نه مسائل دیگر!

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون تاکید کرد: به مردمه توصیه می کنیم که در انتخابات به کسی رای ندهند که آبروی نظام را به این راحتی می برد و بر اثر چنین کار کودکانه ای شان مجلس را پایین می آورند و رسانه های خارجی تصویر این نمایندگان را دستمایه تمسخر قرار می دهند.

نیکنام در پایان گفت: من واقعا نمیدانم به نماینده کازرون چه بگویم و میدانم که باید فکری به حال این نماینده ها بشود و اینکه واقعا این نماینده های می خواهند جلوی تحریم ها را بگیرند؟
ارسال نظرات