امروزمتعلق به کسانی است که در گمنامی تمام پلاک های خود را در میدان مین منیت رها کرده و با چشمی تیزبین و تفکر انقلابی برای خدمت رسانی به مردم جهاد می کنند و این تلاش به حقیقت ستودنی است.
کد خبر: ۸۸۹۹۲۹۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،زهرا یوسفی طی یادداشتی چنین نوشت:

17مرداد روز شهادت شهید صارمی به نام روز خبرنگار ثبت شده است گمنامانی که با تحمل مشقت های فراوان و با کسب رضای الهی در جهت روشنگری  در جامعه گام برمی دارند و مشکلات مردمی را می نگارند که فریادشان به جایی نمی رسد.

خبرنگاران با نگاهی جسورانه و روحیه ای خستگی ناپذیر قلم به دست گرفته و با ایمان و معرفت درسنگر دفاع از استقلال و عزت ایران اسلامی با افتخار از حقانیت اسلام دفاع می کند و در این مسیر با تفکر انقلابی  تلاش جهادی می کند و این تلاش به حقیقت ستودنی است.

خبرنگار در جایگاهی است که در دنیای بیکرانه خبرها به جست و جو وقایع می رود و قلم به دست گرفته تا حقایقی را به نگارش درآورد.

اینها در تلاشند که با دقت و سرعت هر چه تمام در حرکتی تحسین برانگیز از ناآگاهی ها مردمان پرده بر داشته و با روشنگری غفلت ها را به آگاهی بدل می کند.

امروزمتعلق به کسانی است که در گمنامی پلاک های خود را در میدان مین منیت رها کرده و برای خدمت رسانی به مردم  با حفظ روحیه ایثار و فداکاری ثابت قدم هستند.   

خبرنگاران این سرزمین با همت بلند  سعی در انتشار اخباری دارند که گرد غفلت را از اذهان عمومی بزدایند و از افکار عمومی در برابرهجمه های رسانه ای این نظام صیانت کنند.

این انقلاب که با دغدغه عمیق خبرنگارانی همراه است که با همت بلند درنشر حقیقت در کارند و آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خطیر خود می دانند.

برای تمامی زحمت کشانی که برای خدمت به مردم در عصر ارتباطات شبانه روز در تلاشند، آرزوی توفیق در این سنگر را دارم.


ارسال نظرات