خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی و فعال فرهنگی تاکید کرد:
فعال فرهنگی و کارشناس مسائل سیاسی عمده ترین معضل در حوزه ی پوشش های نابهنجار را عدم حمایت سازمان های مربوطه دانست.
کد خبر: ۸۸۹۹۲۵۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

فاطمه محمدبیگی فعال فرهنگی و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص پوشش های نابهنجار بخصوص در فصل تابستان ابراز کرد: اینگونه پوشش های نابهنجار که روز به روز افزایش می یابد و به سمت سبک های سنتی پیش می رود معضل بزرگی است که می توان با افزایش حداکثری  مراکز تهیه و توزیع البسه اسلامی به معنای واقعی و نه به صورت کلیشه ای با آن مقابله کرد که حمایت ارگان ها و سازمان های مردم نهاد و البته مسئولین را می طلبد.

وی افزود: مقابله با این جریان حمایت سازمان فنی حرفه ای و ارگان های اسلامی در عرضه البسه پوشیده با قیمت مناسب را می طلبد که یکی از دلایل این ولنگاری در پوشش ها قیمت های نامناسب برای اینگونه البسه می باشد. این هدف نیازمند سرمایه گذاری گسترده از جانب دستگاه های مربوطه است و همانطور که در صنعت خودرو و سایر صنایع و مصارف که دچار کمبود می شوند و پس از بررسی معضلات و پرداختن به آنها مشکل را رفع می کنند در این حوزه نیز نیازها را شناسایی و در صدد رفع آن باشند.

فعال فرهنگی در پایان یکی از کمبودهای این حوزه را اینطور تبیین کرد:  یکی از نیازها برای رفع مشکلات در این مسئله می تواند سرمایه گذاری در این حوزه از قبیل اختصاص یارانه برای عفاف و حجاب باشد. اساسی ترین مسئله هم بحث تهاجم فرهنگی است که بخشی از آن با رسانه های مجازی و ورود غیر مجاز البسه خارجی پیش می رود که در این بخش هم کنترل و نظارت مسئولین می تواند مهم ترین اقدام باشد.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها