نماینده ولی فقیه در کردستان گفت:با توجه به آیات قرآن کریم اطلاع رسانی و دادن آگاهی به دیگران لازمه زندگی انسان ها بوده و امروزه لازم است رسانه ها با توجه به تاکیدهای این کتاب مقدس در انجام خدمات خود صداقت را رعایت کنند.
کد خبر: ۸۸۹۹۲۵۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی،در آیین نقش رسانه در توسعه استان به مناسبت روز خبرنگار در سنندج گفت: حرکت انسان بر اساس آگاهی به صلاح فطرت و معرفتش است در این بین نیز باید برای رشد بیشتر خود به دنبال ارتباط با خدا باشد.


به گفته وی، با توجه به آیات قرآن کریم اطلاع رسانی و دادن آگاهی به دیگران لازمه زندگی انسان ها بوده و امروزه لازم است رسانه ها با توجه به تاکیدهای این کتاب مقدس در انجام خدمات خود صداقت را رعایت کنند.


نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: اگر دروغ در جامعه بریده شود و رسانه ها براساس صداقت حرکت کنند مردم نیز بدون شک خود نگاهی اعتماد آفرین به رسانه ها خواهند داشت.


آیت الله هاشمی شاهرودی ادامه داد: در بحث رفع مشکلات جامعه، رسانه‌ها نیز باید به کمک مسئولان شتافته و با نگاه های تیزبین خود نکات مورد توجه دیدگاه مردم و صاحب نظران را به آنها اطلاع داده تا کاستی در اجراها مرتفع شود.


وی با بیان اینکه برخی مسائل و مشکلات جامعه رسانه باید به صورت ملی رفع شود، گفت: این مسائل هم قابل پیگیری است و اگر این مطالبات دسته بندی شود قطعا آمادگی کامل را برای پیگیری داریم.


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در این آیین گفت: در دولت تدبیر و امید رویکرد توسعه رسانه ای استان را در برنامه های کاری خود قرار داده که در نتیجه آن تعداد کمی رسانه های محلی استان 51 درصد نسبت به گذشته خود رشد داشته است.


حجت الاسلام رحیم جعفری ادامه داد: رویکرد این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور مجوزها داشتن توانایی و انگیزه انجام فعالیت رسانه ای در بین درخواست کنندگان و توانایی مالی آنان برای اداره رسانه بوده که در نتیجه آن تعداد رسانه های فعال از 30 درصد ابتدای سال 92 هم اکنون به 70 درصد رسیده است.


وی افزود: به رسمیت شناختن خانه مطبوعات به عنوان مهمترین تشکل صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران از دیگر اقدامات انجام یافته در کردستان است.



در پایان از سلیمان الله مرادی و عرفان خادم 2 پیشکسوت عرصه خبر و اطلاع رسانی کردستان از سوی نماینده ولی فقیه در کردستان تجلیل شدند.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات