خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی خانواده معاونت فرهنگی نیروی زمینی سپاه:
مسئول فرهنگی خانواده معاونت فرهنگی نیروی زمینی سپاه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید محلاتی تبریز و عیادت از بیماران این بیمارستان گفت: در برهه ای که دشمن در عرصه فرهنگی تلاش می کند باید هوشمند بود چراکه لحظه ای درنگ در غرصه فرهنگ موجب خسارت می شود.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۷۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

حسن بهرامزاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: برای تلاش در این عرصه و نقش آفرینی نباید منتظر دستورالعمل و ابلاغ بود بلکه با رعایت اصول و قواعد آتش به اختیار طبق بیانات فرمانده کل قوا عمل کرد و نباید به دشمن فرصت داد.

وی در ادامه راهکارهای تقویت نقاط قوت و رفع ناط ضعف و ایجاد ابتکارات را از مهم ترین مولفه ها در عرصه فرهنگی و تلاش در این عرصه عنوان کرد.

 

دکتر اسدی؛ رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز نیز در ادامه این بازدید به اهم برنامه های فرهنگی در حوزه کارکنان و همچنین بیماران اشاره و بیان کرد: همه پرسنل این بیمارستان و مسئولان با تحاد و همدلی و کسب رضای خدا در خدمت به مردم حول محور ولایت تلاش می کنند چراکه غیر آن باشد خسارت بزرگی در این عرصه شاهد خواهیم بود.

حسن برامزاد؛ مسئول فرهنگی خانواده معاونت فرهنگی نیروی زمینی سپاه حسن بهرامزاد از فعالیت های قسمت فرهنگی بیمارستان شهید آیت اله محلاتی(ره) تبریز بازدید و از بیماران بستری در بخش های مختلف این بیمارستان عیادت کرد.

ارسال نظرات