خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت؛

شهید صارمی با شهادت خود روز خبرنگار را در تاریخمان جاودانه کرد

سعید کنعانی؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با صدور پیامی 17 مرداد، روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۶۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، در متن پیام سعید کنعانی، آمده است؛ 17مرداد «سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که اسوه ماندگارعرصه خبر بود و با نثار خون مطهر خویش در مزار شریف افغانستان، روز خبرنگار را در تقویم پر افتخار ایران اسلامی جاودانه کرد» را گرامی داشته و به مقام شامخ خبرنگاران و اصحاب رسانه ادای احترام می کنیم.

در دنیای امروزی با گسترش ابزارهای ارتباطی، نقش خبر و اطلاع رسانی درست در هدایت افکار عمومی جوامع بی بدیل و انکار ناپذیر بوده و غفلت از آن موجب رخوت و سستی در امور خواهد شد .

یکی از وظایف مهم جمعیت هلال احمرو دستگاههای امدادرسان ، ارتقاع سطح آموزش های امدادی همگانی است که این امر مهم جز از دریچه خبر و اطلاع رسانی صحیح میسر نمی شود.

اینجانب این روز را بحضور همه خبرنگاران فهیم ،اصحاب رسانه و مطبوعات، خبرنگاران رسانه استانی، پایگاه های خبری و همه و همه که همواره در کنار هلال احمر بوده و این جمعیت را در نیل به اهداف مقدس خود یاری می کنند تبریک و تهنیت گفته، موفقیت همه خبرنگاران را از درگاه حق تعالی مسئلت می کنم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها