خبرهای داغ:
فرمانده سپاه غدیر تبریز:

کار خبرنگاران عمارگونه است/ امر به معروف مهم ترین کار خبرنگاران

فرمانده سپاه غدیر تبریز در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال این کلان شهر با اشاره به جایگاه مهمی که خبرنگاران در روشنگری جامعه دارند، کار آن ها را عمارگونه توصیف کرد.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۶۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، داود عباسی با بیان اینکه شاخصه اصلی عمار بصیرت دهی و روشنگری بود، افزود: خبرنگاران نیز در حیطه مسئولیتی که دارند همچون عمار وظیفه روشنگری در عرصه فعالیت خود را دارند.

وی با تاکید به اینکه هر فردی در این عرصه بدون علم و آگاهی وارد شود نمی تواند مفید به حال جامعه باشد، اظهارداشت: چنین افرادی برای مطالبه از مسئولان نقد نمی کند بلکه نسبت به آن ها نق می زند و این کارگر نخواد بود.

عباسی با تاکید به اینکه جامعه امروز نیازمند نقد است، گفت: سازندگی، آرامش و رفع مشکلات جامعه با نقد در جامعه حاصل می شود و خبرنگاران نقش مهم و تاثیرگذاری در این خصوص دارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود کار رسانه و خبرنگاران را اجرای امر به معروف و نهی از منکر خواند و اضافه کرد: خبرنگاران با جریان سازی در خصوص ترویج کارهای شایسته و آگاهی بخشی در خصوص برخی ناهنجاری ها این رسالت مهم را ایفا می کنند.

 

عباسی در ادامه سخنان خود با تلاش دشمن در عرصه جنگ نرم و میدان جنگ گسترده ای که در این خصوص دارد، از خبرنگاران خواست تا نسبت به روشنگری در خصوص استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تلاش کنند.

فرمانده سپاه غدیر تبریز خاطرنشان کرد: قطعا شما در این خصوص موفق خواهید بود چراکه امر به معروف و نهی از منکر شما تاثیرگذاری خود را خواهد گذاشت.

در پایان این آیین فرمانده سپاه غدیر تبریز از خبرنگاران رسانه های فعال این کلان شهر در حوزه سپاه و بسیج قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها