خبرهای داغ:
مرتضی امیرحاجلو
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج چادگان:
به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، مراسم افتتاحیه ی دوره تکمیلی بسیج، در نماز خانه ناحیه چادگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۲۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

در این مراسم جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج چادگان گفت: هدف از اجرای آموزش تکمیلی بسیج که به مدت 45 روز به صورت تئوری و عملی برگزار می شود ایجاد آمادگی رزم برای دفاع همه جانبه بسیجیان بنا به آیه شریفه «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه . . . » می باشد؛ در زمان صلح حفظ آمادگی باتمام قوت و آماده نمودن امکانات برای مبارزه با دشمن و حفظ آرمان ها و دستاورد های انقلاب اسلامی لازم است.

سرهنگ بهزاد مُلیانی افزود: دشمنان طی 38 سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تمام امکانات و نیروی انسانی تلاش می کنند در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی، تحریم اقتصادی و جنگ های نظامی و نیابتی و جنگ اطلاعاتی به مقاصد پلید خود برسند و در این خصوص، بسیجیان با حفظ آمادگی و بصیرت و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و با روحیه ایثار و تفکر انقلابی در برابر هجمه های دشمن ایستادگی می کنند، چرا که در هشت سال دفع مقدس، رزمندگان اسلام با چنین تفکر انقلابی و ایمان به خداوند متعال با نثار جان و مال خود برای حفظ انقلاب و قرآن ایستادگی کردند و از دستاورد ها و آرمان های انقلاب محافظت کردند.

وی افزود با توجه به جایگاه والای جهاد در اسلام و قرآن که شامل جهاد اکبر که جهاد با نفس انسان می باشد و به فرموده پیامبر اکرم دشمن ترین دشمن، نفس توست که بین دو پهلوی تو قرار دارد و دومین جهاد، جهاد اصغر یعنی قتال، جنگ و نبرد با دشمن، می باشد. و سومین جهاد که جهاد کبیر است و مقام معظم رهبری در این خصوص به مسئولین نظام هم بار ها تأکید فرمودند: یعنی ایستادگی، شجاعت و موضع شفاف در حمایت از جبهه حق و عدم تبعیت از مشرکین و کفار و اطاعت نکردن از دشمن کافر در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگ و هنر.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج چادگان ادامه داد: رمز پیروزی و تعالی بسیجیان و عموم مردم در برابر دشمنان، ایستادگی و تبعیت از ولایت فقیه و توکل و توسل به خداوند متعال و بصیرت افزایی و جهاد علمی است چرا که پیشرفت در علم و فناوری باعث قدرت کشور خواهد شد.


ارسال نظرات