مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین در گفت‌وگو با «بسیج»:
برزگر گفت:دانشجوی بسیجی دانشجویی است که در مسیر تحقق بخشی به آرمان ها وا رزش های انقلاب اسلامی قدم برمی دارد و تلاش می کند باعث بصیرت افزایی دانشجویان دیگر شود.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۰۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با تاکید بر برگزاری کرسی های آزاداندیشی در میان دانشجویان در راستای اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های گذشته و در دیدارهای مختلف خود با نخبگان و دانشجویان کشور، آنها را به توجه و تشکیل کرسی های آزاداندیشی در مکان های علمی و آموزشی به منظور انجام گفت و گوهای سازنده و مفید در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فراخواندند.
 
وی ادامه داد: در دانشگاه نیاز به ترویج فضای گفت‌وگو و جریان نقد و نقادی داریم چرا که عده ای نقد را تاب نمی آورند در صورتی که باید در دانشگاه و محافل علمی جریان نقد سکه رایج شود و دانشجویان انقلابی بتوانند به بیان دیدگاه های خود بپردازند.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: دانشجوی بسیجی دانشجویی است که در مسیر تحقق بخشی به آرمان ها وا رزش های انقلاب اسلامی قدم برمی دارد و تلاش می کند در فضای دانشگاه ها با برگزاری دوره ها کلاس های آزاداندیشی، باعث بصیرت افزایی دانشجویان دیگر شود.
ارسال نظرات