خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه:
سه شکارچی که در مناطق حفاظت شده بخش میمه اقدام به شکار غیر مجاز آهو کرده بودند دستگیر و دو قبضه سلاح جنگی غیر مجاز از آنان کشف شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۸۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تماس مأموران اداره حفاظت محیط زیست منطقه قرقچی بخش میمه با فرماندهی انتظامی این بخش مبنی بر اینکه سه شکار چی غیر مجاز آهو در حالی که مشغول شکار در منطقه حفاظت شده مذکور بودند، بوسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس به سمت شهر میمه متواری شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران گشت انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ رجبعلی مختاری افزود: ماموران با مشاهده شکارچیان در ورودی شهر میمه به آنان دستور ایست داده اما آنها بدون توجه به اخطارهای پلیس به راه خود ادامه دادند که در نهایت ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت لاستیک خودروی مذکور تیراندازی و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات سه شکارچی غیر مجاز دستگیر و در بازرسی از خودرو و وسایل همراه شکارچیان دو قبضه سلاح غیر مجاز جنگی و سلاح خفیف به همراه فشنگ های مربوطه، دو تیغه چاقو و دوستگاه دوربین شکاری کشف شد.

سرهنگ مختاری در پایان خاطر نشان کرد: در این رابطه هر سه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها