فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در افتتاح آموزش های تکمیلی گردان بیت المقدس:
فرمانده ناحیه ثارالله یزد در مراسم افتتاحیه آموزش تکمیلی بسیجیان گردان بیت المقدس نوع اول حوزه کوثر حضور یافت.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۷۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در افتتاح آموزش تکمیلی بسیجیان گردان بیت المقدس نوع اول حوزه کوثر حضور یافت.

وی درجمع بسیجیان گردان نوع اول گفت: بسیجیان همیشه منظم ومرتب باشند و به موقع در این کلاس ها شرکت کنند زیرا لازمه کارهای نظامی نظم و انضباط فردی و گروهی می باشد.

سرهنگ مهدی دهقان تاکید کرد :بسیجیان گردان نوع اول باید آموزش هایی که دراین کلاس ها داده می شوند را با دقت گوش داده و آن را یاد بگیرند تا بتوانند درمواقع حساس از این آموزش ها استفاده نمایند و در مواقع حساس و مهم همیشه آماده و گوش به فرمان باشند.

وی خاطر نشان کرد: ولایت فقیه خط قرمز بسیجیان می باشد و بسیجیان گردان نوع اول باید در مرحله اول ولایت پذیر و در مرحله ی دوم گوش به فرمان مافوق خود باشند.

فرمانده ناحیه ثارالله ادامه داد: بسیجیان گردان نوع اول باید تمام آموزش ها را درست یاد بگیرند و به دیگران هم یاد بدهند و باید فرمانده گردان و گروهان و دسته ها و بقیه را بشناسند و با ماموریت واگذار شده آشنایی کامل داشته باشند و در صورتی که یکی از ارکان گردان نبود کار گردان روی زمین قرار نگیرد با توجه به آموزش هایی که دیده اند بتوانند با آتش به اختیار خلاء فرماندهی را پر کنند و ماموریت گردان را به خوبی ادامه دهند.
ارسال نظرات