خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت :قرارگاه جهادگران تصویر گر اقداماتی است که نیروهای بسیجی می خواهند انجام دهند و لذا این قرارگاه یک سازگار درون سازمانی و یک عرصه خدمت اقدام و عمل دارد که دو بال حرکت رو به جلو قرارگاه است.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۷۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، پیش از ظهر امروز رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در جلسه قرارگاه جهادگران  گفت:یکی از ظرفیتهایی که در کشور است ظرفیت گروههای جهادیست که این ظرفیت را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور نیروهای حزب اللهی ، انقلابی و پیرو خط امام(ره) و با  یک اقتضای خود جوش و پرشتاب در حوزه عمل به موقع در بخشهای مختلف شاهدیم و لذا همین اقدامات خود جوش باعث شد تا سپاه قرارگاه جهادگران را راه اندازی نماید.

رحمت الله صادقی افزود:قرارگاه جهادگران تصویر گر اقداماتی است که نیروهای بسیجی می خواهند انجام دهند و لذا این قرارگاه یک سازگار درون سازمانی و یک عرصه خدمت اقدام و عمل دارد که دو بال حرکت رو به جلو قرارگاه است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطر نشان کرد:با استفاده از همه ظرفیتهای موجودی که در سازمان چه بسیج دانشجویی و چه دانش آموزی ، چه طلاب و چه جامعه زنان وجود دارد باید به نحوی استفاده کرد تا اطمینان مردم از حمایت سپاه در کمک مستمر و با برنامه در این امر جلب گردد چرا که دولت نتوانسته تاکنون در این بحث خوب ورود پیدا کند و لذا می بایست این اعتماد توسط سپاه و بسیج به وجود آید.

سردار صادقی به وظیفه سنگین و حساب شده این قرارگاه در سازماندهی ، بکارگیری ،توانمند سازی ،ارتقای مهارت ، ظرفیت سنجی و هماهنگی با سازمانهای مربوطه و اقدام وعمل برابر پروزه های تعریف شده اشاره و افزود:اگر نتوانیم همه ظرفیتها را پای کار بیاوریم در دراز مدت فرد جهادگر دچار یاس و سرخوردگی می گردد و لذا باید عرصه ها شناسایی و گروهها بر اساس همان نیازها اعزام و سازماندهی شوند.

صادقی در ادامه به عرصه های فعالیت قرارگاه اشاره و افزود: قراردگاه پیشرفت و آبادانی ،قرارگاه محرومیت زدایی ، حوزه های صنایع تبدیلی و پروژه های مشترک سپاه با دولت از برنامه های قرارگاه جهادگران است که در دستور کار قرار دارد و لذا می بایست با برنامه ریزی مناسب و سریع کار را به نحوی پیش برد که نتیجه مطلوب و مثبتی داشته باشد .

سردار صادقی ابراز داشت: ما در بحث قرارگاه جهادی به دنبال دو هدف هستیم ، اول اینکه سازندگی که روحیه هجرت و جهادی برای نیروهای بسیجی به وجود می آورد را هدفند کنیم و دوم اینکه با این کار حوزه اعتلای بسیج را که امروز مورد هجمه دشمنان است ارتقا دهیم و لذا باید هم آسیب شناسی صورت گیرد و هم همه ظرفیتهای سپاه و بسیج در کنار هم قرار گیرند تا با هم پوشانی ظرفیتها ، هم افزایی داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها