خبرهای داغ:
با حضور بسیجیان انجام شد؛

برگزاری کارگاه جنگ نرم به همت حوزه مقاومت شهید بهشتی در قم

به همت حوزه مقاومت شهید بهشتی ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع)، کارگاه جنگ نرم با حضور بسیجیان و نمازگزاران در مسجد حضرت زینب(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۴۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸

کارگاه جنگ نرم در مسجد حضرت زینب(س) برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، در این کارگاه علی جعفری کارشناس جنگ نرم ابراز داشت: امروزه با فراگیرشدن گوشی های هوشمند در کشور و در دسترس بودن فراوان آنها بین نوجوانان و جوانان و استفاده از شبکه های اجتماعی گوناگون مانند تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و ... و همچنین بعضی از نوجوانان و جوانان با عضو شدن در کانال های شبکه های اجتماعی غیر اخلاقی و غیر اسلامی هویت اسلامی و انقلابی خود را از دست می دهند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی هر چیزی که باعث پیشرفت انقلاب اسلامی می شود را تحریم می کند. چرا این نرم افزار های شبکه های اجتماعی و فیلم های غیراخلاقی و غیر مذهبی را تحریم نمی کند. برای اینکه دشمنان اسلام دین، شرف، غیرت و انسانیت این ملت را هدف گرفته است تا بتواند راه نفوذی بدون استفاده از سلاح نظامی در انقلاب پیدا کند. 

جعفری در ادامه افزود: در فضاهای مجازی با تولید بازی صهیونیستی مانند کلش آف کلنز که در این بازی از نمادهای رژیم صهیونیستی استفاده شده است ذهن و فکر نوجوان و جوان مسلمان ایرانی را بکار می گیرد و برای این بازی حاضر است پول پرداخت کنند و این پول در جیب صهیونیست ها می رود که باعث کشته شدن بسیاری از مسلمانان در دنیا می شود.

وی در پایان افزود: نوجوانان و جوانان مسلمان ایران باید با بصیرت و هوشیاری، توطئه ها و حیله های دشمنان را بشناسند و برای دشمنان اسلام کار نکنند.

ارسال نظرات