خبرهای داغ:
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران فقط یکبار در سال لبخندِ حاکی از آرامش و فراغت از دغدغه های کاری برلبشان جاری می شود

در بیانیه شورای هماهمگی تبلیغات اسلامی شاهرود به مناسبت روز خبرنگار آمده است: خبرنگاران فقط یکبار در سال لبخندِ حاکی از آرامش و فراغت از دغدغه های کاری برلبشان جاری می شودو نقش شادی بر چهره آنها می زند و آن، 17 مرداد روز خبرنگار است.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۰۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود به مناسبت روز خبرنگار بیانیه ای صادر و در آن تاکید کرد: خبرنگاران فقط یکبار در سال لبخندِ حاکی از آرامش و فراغت از دغدغه های کاری برلبشان جاری می شودو نقش شادی بر چهره آنها می زند و آن، 17 مرداد روز خبرنگار است.

متن این پیام به شرح ذیل است:

تحولی که امروز در عرصه رسانه در کشور ما در حال وقوع است، نقطه عطف بسیار مهم و بی سابقه ای است که به همت خبرنگاران پرتلاش و فعالان عرصه فرهنگ و اطلاع رسانی در چند سال اخیر محقق شده است و مطمئناً این سال ها در تاریخ تمدن ایران بزرگ به ثبت خواهد رسید.

خبرنگار هر چند واژه آشنا برای همه است اما هنوز بسیاری از مردم مرارت ها و دشواری های این شغل پرمخاطره را نمی دانند.

بار دیگر 17 مرداد فرار رسید و برای لحظه ای خبرنگاران را به مکث و سکوت واداشت.

این قشر جامعه که به لحاظ نوع کار و فعالیت خود، غالب اوقات دیدگانی موشکاف و تیزبین و ذهن هایی تحلیگر و تفسیرگر دارند و به همین دلیل چهره های آنها انسان هایی پرسشگر و جستجوگر به نمایش می گذارد، فقط یکبار در سال لبخندِ حاکی از آرامش و فراغت از دغدغه های کاری برلبشان جاری می شود و نقش شادی بر چهره آنها می زند و آن، 17 مرداد روز خبرنگار است.

این روز، یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند، یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را گرامی می داریم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، این روز را به همه اصحاب رسانه و ارباب خبر به ویژه دست اندرکاران عرصه خبررسانی فرهنگ دینی و انقلابی در سراسر کشور و خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و رسانه شهرستان شاهرود تبریک عرضه نموده و برای یکایک آن عزیزان آرزوی سلامتی موفقیت و سربلندی از درگاه خداوند رحمان مسئلت می نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها