مسئول معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در تبریز:
مسئول معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری باشگاه خبرنگاران بسیج با اشاره به اهمیت ابتکار و نوآوری از خبرنگاران خواست رویدادهای جامعه را نوآورانه منعکس کنند.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۷۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمدی افزود: امروز با توجه به اهمیت رسانه و توجه به ذائقه مخاطبان خبرنگاری موفق است که بتواند رویداد را ضمن منعکس خلاقانه به بیان حقایق و رویدادها بپردازد.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ بسیج و لزوم ترویج آن در جامعه، اظهارداشت:خبرنگاران بسیجی باید بسیجی محور بوده و عملکرد و دستاوردهای گسترده بسیج را در عرصه های مختلف و حضور بسیجیان در آن ها را منعکس کنند.

احمدی با تاکید به اینکه امروز اهمیت سبک زندگی اسلامی، اقتصادمقاومتی و ... از مولفه های مهم در اقتدار نظام و انقلاب به شمار می رود، خواستار توجه خبرنگاران به این حوزه ها در قالب نو برای ایجاد انگیزه در جامعه شد.

 

این مسئول بسیجی با اشاره اینکه امروز نگاه متفاوت در انعکاس اخبار موجب اهمیت آن موضوع در جامعه و آگاهی مردم می شود، بیان کرد: امروز به تصویر کشیدن و بیان گوشه های زندگی افرادی که با ساده زیستی سبک زندگی اسلامی را در زندگی خود پیاده می کنند برای مردم جذاب است و می تواند به عنوان الگو مطرح شود.

احمدی با استناد به فرمایشی از سخن رهبر فرزانه انقلاب در ترویج فرهنگ بسیجی و ارائه الگو به جامعه یادآور شد: با ارائه چنین الگوهایی قطعا خبرنگاران می توانند جریان بوده و این سبک از زندگی و ... را در جامعه گسترش دهند.

 

پیش از ظهر امروز کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری باشگاه خبرنگاران بسیج با حضور معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در مجموعه آموزشی شهدای محراب سپاه آذربایجان شرقی برگزار شد.

ارسال نظرات