بوشهر - در آئینی با حضور معاون فرهنگی سپاه بوشهر، قهرمانان تورنمنت بین المللی تای بوکسینگ و موی تای باکو ۲۰۱۷ تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۶۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر  در آیین تکریم قهرمان تورنمنت بین المللی باکو ۲۰۱۷ ضمن ابراز خرسندی از قهرمانی مقتدرانه نوجوانان رشید ایرانی، از حرکت انقلابی و تاثیرگذار این قهرمانان و زنده کردن نام و خاطره شهدای ایران اسلامی در مسابقات بین المللی باکو تقدیر کرد.

سرگرد پاسدار غلامرضا جمالی گفت: حرکت ارزشمند شما در کنار به اهتزاز درآورن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و نمایش تصاویر نورانی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی خصوصا شهید والا مقام علمدار خلیج فارس«شهید نادر مهدوی» به عنوان الگو و چراغ فروزان برای جوانان انقلاب اسلامی و همه آزادگان جهان  بی شک مصداق بارز کار خودجوش و حرفه‌ای آتش به اختیار است.

وی افزود: چنین حرکت هنرمندانه در عرصه ورزش حرفه‌ای در میادین جهانی و صدور فرهنگ و حماسه‌سازی شهدای غیور انقلاب اسلامی باید در همه رویدادهای ورزشی جهانی الگوسازی شود و وظیفه همه مسئولان امر است که از این اقدام ارزشمند حمایت جدی کنند.

وی در ادامه ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای این ورزشکاران، توصیه کرد همواره در فعالیت‌ها و برنامه‌های خود به شهدا اقتدا کنند و در راه اعتلای ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

در پایان این برنامه معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، از امیر رضا کوهستانی و علی اکبر کوهگرد که در تورنمنت بین المللی تای بوکسینگ و موی تای باکو ۲۰۱۷ صاحب مدال طلای جهانی شدند با اعطای لوح تقدیر و هدیه تقدیر کرد.

همچنین در این مراسم از عبدالرحمان فرزام نماینده کاراته کالج آیکیای آسیا و اروپا در پهنه جنوبی کشور و مهدی دهقان سرپرست تیم اعزامی به مسابقات باکو تقدیر شد.

رزمی کاران جنوب کشور در تورنمنت بین المللی تای بوکسینگ و موی تای باکو ۲۰۱۷ که با حضور ۱۰۰ شرکت کننده از ۸ کشور جهان برگزار شد با شعار «جهانیان، حماسه نبرد نادر مهدوی را در خلیج فارس به یاد دارند» و نمایش افتخارآمیز تصاویر شهدا حضور داشتند که بازتاب های رسانه ای زیادی به همراه داشت.


ارسال نظرات