مسئول بسیج رسانه گیلان در گفتگو با «بسیج»:

خبرنگاران انقلابی برای پیشرفت و تعالی ملی آتش به اختیار هستند

مسئول بسیج رسانه گیلان گفت: خبرنگاران انقلابی در حوزه پیشرفت و تعالی ملی آتش به اختیار هستند.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۴۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
 محسن جعفری  مسئول بسیج رسانه گیلان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج  گفت: انقلابی بودن و عملکرد انقلابی داشتن دو ویژگی بارز خبرنگاران مومن و انقلابی است.
 
وی، صراحت، صداقت، امانت داری، رعایت تقوای الهی و حفط منافع ملی در انتشار اخبار را از ویژگی‌های خبرنگار انقلابی دانست و افزود: خبرنگار انقلابی هدف نهایی‌اش نابودی صهیونیسم و استکبار جهانی است.
 
مسئول بسیج رسانه گیلان گفت: رسانه‌ها نقش مهمی را در ایجاد نشاط اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در جامعه دارند.
 
جعفری با بیان اینکه خبرنگار انقلابی ضامن امنیت اجتماعی در جامعه است، تصریح کرد: باید پشتیان خبرنگارانی باشیم که دغدغه انقلابی و اسلامی دارند.
 
وی با ابراز اینکه خبرنگاران زبان گویا و چشم بینای جامعه هستند، اظهار کرد: خبرنگاران انقلابی در حوزه پیشرفت و تعالی ملی آتش به اختیار هستند.
 
مسئول بسیج رسانه گیلان  احساس مسئولیت را از مهمترین ویژگی خبرنگار انقلابی دانست و افزود: خبرنگار انقلابی ستون خیمه رسانه انقلابی است.
 
جعفری رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای، تهذیب رسانه و قانون‌مداری را از دیگر ویژگی‌های خبرنگار انقلابی عنوان و خاطرنشان کرد: در رسانه‌هایی که خبرنگاران انقلابی حضور دارند شاهد وسعت، دوام و تنوع اخبار فاخر هستیم.
 
وی با تاکید بر اینکه قدرت رسانه و اثرگذاری آن در جامعه غیرقابل انکار است، افزود: خبرنگار انقلابی از قدرت رسانه در مسیر تعالی و تقویت اسلام ناب محمدی(ص) بهره می‌برد
ارسال نظرات